Gå til innhold

"Våte Drømmer" worklog kommentarer, vote pågår!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, hvilken farge vil dere ha på fug/silikon/lim? Trodde at klar marin og teknikk limfug var lik den i andre farger, men det er ikke tilfellet. Hvis dere klarer å leve med svart så er glass silikon den beste løsningen. Har dere allerede kjøpt klar marin og teknikk, er det bare å ta med kvittering så får dere bytte eller penger tilbake:)

 

Any updates?

Lenke til kommentar
Nei, blir litt lite med updates framover. Mandag drar jeg til Oslo en uke, og deretter stikker Kjetil på hytta for å hogge ved...

 

 

Skal ta ned psuen fra thomas idag trur jeg, så jeg kan teste hvilken av delene som funker.

 

Det som gjenstår:

 

 

Vi vet hvem vi kan kjøpe plexi hoss, men vi må finne ut pris så vi vet hvilken vi skal kjøpe av.

 

Jeg skal mest sannsynlig dra til biltema, clash olsen, bilextra Ol. En av dagene i uka og se på frostvæske, vil bli en liten update med hvordan av de jeg finner kule vi skal bruke.

 

Vi må få kjøpt "Lim" silikon, hvit eller svart?

 

Å vi må slipe litt på kabinettet, vi må finne metall etsende lakk. Hvilken farge?

Vi stemmer for plane svart men vis dere har noen gode ideer?

 

Jeg skal som sagt teste hvordan vifter og skjermkort som virker? Installere ubuntu kanskje?

 

Kan vise dere et bilde av tenkt køleløsning:

 

kb5zyt.jpg

 

Vi tenker psu viften og 2 vifter (80mm) bakpå som vill suge luft inn i kabinettet, de 2 viftene på toppen (120mm) vill suge luft ut av kabinettet

 

fmpe8p.jpg

 

og en eller to vifter under som også suger luft inn i kabinettet.

 

 

Mvh Kjetil

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Dere bør ha føtter på PC'en da ;) Hvis ikke hjelper ikke viftene i bunn noe :p

Men det har dere vel allerede tenkt ut.

 

 

Hehe, ja glemte å si det.

 

Fulgte faktisk med føtter på kabinettet vi kjøpte, men vil nokk modifisere de litt høyere, ihvertfall vis det blir 2 120mm. Slipper den lyden at viftene ikke får nokk luft ;)

Lenke til kommentar

Siden den klare marin og teknikken er ikke den samme som de med pigment, så ville jeg anbefalt å gå for noe som heter glass silikon (står på tuben at den brukes til akvarier osv) men den er kun i svart (syntes at det kommer til å passe ganske bra med rød da)

Lenke til kommentar
Siden den klare marin og teknikken er ikke den samme som de med pigment, så ville jeg anbefalt å gå for noe som heter glass silikon (står på tuben at den brukes til akvarier osv) men den er kun i svart (syntes at det kommer til å passe ganske bra med rød da)

 

 

Høres fint ut, vet du hvor man kan se etter sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...