Gå til innhold

Kan pc'en bli TV!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om jeg kan ved en eller annen form for kabel eller sender etc. kan gjøre slik at pc'en min kan "bli" en TV..?

Fins det noe slikt?

Mvh Jon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva mener du?

pc skal bli tv?

jeg skyter i blinde:

jeg ser tv kun på pc (har ikke tv-apparat) ved hjelp av tv-kort koblet til kabel-tv utgangen i veggen

Skrevet

Skjønte ikke -helt- hvor du vil hen, men har man et TV kort eller et skjermkort med TV-mottaker så kan man se på TV på PC'n.

ATI har blant annet slike combo-løsninger. (All-in-Wonder)

Skrevet

hmmm, så det er bare å stappe i TV-kortet, putte antenna inn der, så er TV'en oppe å kjører!? Burde PC'en være noe spesielt bra? Noen spesifikasjoner som er nødvendige??

PC'en jeg skal ha dette på har 128 RAM, 600 mhz, Windows XP, 64mb TNT2 skjermkort

Skrevet

Har du video inn på skjermkortet ditt (Video ut er det mest vanlige) og en videospiller så kan du benytte tuneren i den og koble videoen på video-inngangen og se på TV på PC skjermen.

Skrevet
hmmm, så det er bare å stappe i TV-kortet, putte antenna inn der, så er TV'en oppe å kjører!?

Japps. Pluss at du må installere drivere og TV-software da seff. :)

Skrevet
hmmm, så det er bare å stappe i TV-kortet, putte antenna inn der, så er TV'en oppe å kjører!? Burde PC'en være noe spesielt bra? Noen spesifikasjoner som er nødvendige??

PC'en jeg skal ha dette på har 128 RAM, 600 mhz, Windows XP, 64mb TNT2 skjermkort

Hmm, redigerte innlegget.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...