Gå til innhold

Anime Anbefalinger - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin

rivq51.jpg

In 1955 era Japan, ten years after World War II caused countless to descend into poverty, six young men are transported to a special disciplinary school where countless horrors await them. Overseen by a sadistic, abusive guard and a perverted doctor who requires invasive "inspections," the school is the new home of these boys who committed petty and oft-necessary crimes. Alongside their cellmate, the wise and hardened Rokurouta, the young men will try their best to survive their incarceration and hold on to the fleeting rainbows in their hearts.

Tags: Seinen, Drama, Sexual Content, Mature Themes, Delinquents, Violence

Lenke til kommentar

Hunter X Hunter (2011)

 

33657.jpg

 

"Remake of the 1999 TV series of Hunter x Hunter based on the manga by Togashi Yoshihiro."

 

Den aller første animeserien jeg begynte å se på, altså den gamle som ble laget i 1999. Dette tror jeg må være en av de mest spennende seriene jeg har sett. Serien har en del humor, men også veldig mange interessante karakterer innblandet. Den skaper mye spenning og 2011 versjonen har et mye høyere tempo enn den gamle. Men etter som jeg forstår det er ikke dette bare en remake, men også fortsettelse fra der mangaen sluttet i 1999 versjonen. Fordi selvom animeen stoppet fortsatte mangaen etterhvert.

 

Serien plasseres under kategoriene Action, Adventure, Shounen og Super Power. Men litt mer adventure enn Naruto og Bleach, fordi der føler jeg det er mye av det samme, som det ikke er i denne serien.

Endret av Mr. Kuma
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...