Gå til innhold

Anime Anbefalinger - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å finne en anime-serie jeg kan like som jeg ikke har sett før. Jeg har sett blant annet Naruto, Last Exile, Bleach, FMA og FLCL fra før, og dette var serier jeg likte godt, kan noen anbefale meg serier som ligner disse seriene? Det trenger ikke være, og i grunn bør ikke være, en super-seriøs serie, men kan gjerne være hakket mer seriøs og voksen enn Naruto.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dessverre=P

*googling* apparently hvis du liker gunslinger girl liker du noir også http://www.anime-planet.com/anime/gunslinger-girl kan ikke si meg enig=P men andreplassen er saikano som jeg ikke har sett (hatt lyst til å se en stund though), så mulig du kan sjekke ut den?

MEN, siden du likte den kan jeg anbefale å sjekke ut noen slice of life animeer. en bra slice of life/komedie anime fra i fjor er kannagi som jeg kjøpe for noen uker sia. pirat noen episoder av den hvis du er interessert=P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei hei, er på jakt etter noen gode manga/anime filmer og serier jeg kan se på. Har absolutt ingen erfaring med slikt fra før, så trenger hjelp.

 

Har nettopp sett Vampire Hunter D - Bloodlust, og likte den filmen svært godt, har også sett Ninja Scroll for noe år siden, den falt også i smak.

 

Kan fortelle at jeg ikke liker at ting blir for overdrevent, og er på jakt etter noe horror/skrekk/thriller/overnaturlige lignende serier og filmer og se.

 

Har også tenkt å sjekke ut serien Beserk og Hellsing.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

berserk og hellsing er langt fra hva du er ute etter=P (og hellsing er on top of that ganske dårlig og)

du kan sjekke ut higurashi no naku kuro ni og ~*sjekker hva den heter* hitsuji no uta var det. den skal apparently være skrekk. skal se den selv om.. når jeg får tid, forhåpentlig snart. um.. jikoshoujo var bra (ikke stort skummel da, men kan vel bli litt creepy til tider i guess. men var uten tvil overnaturlig=p) mouryou no hako (og kemonozume). er en annen serie jeg har tenkt til å se en gang som visstnok skal være skummel. også har jeg hørt red garden er skummel.

Endret av 世界一
Lenke til kommentar

ok, did some googlig for ya.

le portrait de petit cossette og le checalier d'eon skal vist være skumle (enda en(2*=P) jeg har, men ikke sett.)

så fant jeg ut det finnes en ichi the killer ova. den er uten tvil skummel og verdt å sjekke ut.

og disse 2 hadde vet jeg ikke noe om, første gang jeg hører om dem, men google sier de er skumle. gendai kibunroku kaii monogatari og toshi densetsu monogatari hikiko. also (denne hadde jeg hørt om, men viste ikke den var skummel) shingetsutan tsukihime

 

edit:

H. P. lovecrafts the dunwich horror and other stories

den har horror i navnet=P og høres meget.. bekvemt ut.

Endret av 世界一
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...