Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har akkurat kommet hjem fra job. Fikk lov til å dra tidligere av skjefen( d2 nerd selv)

så hva skjer? ER DET DIABLO3?

Det er nok det ja..

 

 

 

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIiGG so faaaen.. Ikke bare det, men at jeg vant penger også. Han ene kameraten min var så bevist på at det var Lich king at han ville bette 500kr. :O

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Blizzard har så vakker kunst illustrert for produktene sine. Fra skjermdumpene fra spillet vitner det til den kjente "tegneserie"-grafikken (når det gjelder teksturene) fortsatt er der, noe som er både fint og fælt. Da bør i alle fall spillet flyte som vann. :)

 

Er det noen andre enn meg som har trøbbel med den offisielle siden til Diablo 3 med Opera 9.5?

Lenke til kommentar
Dere må slutte å forvente at alle klassene fra 2'rn skal funke likt i 3'rn. Da blir dere skuffa tror jeg. Det er et NYTT diablo-spill, ikke en remake av D2.

 

Om man skal ta litt info fra demoen av Barbarian, ser det ut til at noen av de gode gamle funksjonene er der, men mest sannsynlig er det en horde av nye skills og synergies som jobber på en helt annen måte.

 

For meg holder det at Barbarian ligner på Sean Connery og at han fortsatt har Whirlwind. <3

Lenke til kommentar

Jeg er selvsagt med i HW-klan, tidligere medlem av KoH.

 

Håper brettene genererer seg selv tilfeldig hver gang du starter på nytt slik det var før. Fikk inntrykk av at det ikke var slik.
I D2 var det ikke tilfeldige brett, men ganske mange varianter av "samme" brett så folk fikk inntrykk av at brettene var tilfeldige. (Jeg har gjort litt modding opp gjennom årene...)
Lenke til kommentar
Jeg er selvsagt med i HW-klan, tidligere medlem av KoH.

 

Håper brettene genererer seg selv tilfeldig hver gang du starter på nytt slik det var før. Fikk inntrykk av at det ikke var slik.
I D2 var det ikke tilfeldige brett, men ganske mange varianter av "samme" brett så folk fikk inntrykk av at brettene var tilfeldige. (Jeg har gjort litt modding opp gjennom årene...)

Så du sier at de satt å lagte en vanvittig haug med versjoner av hvert brett for å gi inntrykk av at det genererte seg selv slik de gjorde i eneren?

Njaa skeptisk.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Håper på en nyutviklet druid jeg, med mulighet til shapeshift.. :D

 

Ikke jeg :ermm: Syns det blir for likt Warcaft. Det skal liksom være to forskjellige spill.

 

 

 

PS: Nettopp innstallert Diablo2 m exp pack nå. har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet.

Har mistet min battle Chest iløpetav årene. Noen som vet hvor det går ann å få tak i igjen?

Vi må starte en HW-Diablo 2 klan :p

 

I'm SO in! :D

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
PS: Nettopp innstallert Diablo2 m exp pack nå. har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet.

Har mistet min battle Chest iløpetav årene. Noen som vet hvor det går ann å få tak i igjen?

Vi må starte en HW-Diablo 2 klan :p

 

I'm SO in! :D

Samme her forresten, selv om jeg ikke spiller så mye =P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...