Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har vel blitt tatt opp mangen ganger før. Men nei, det blir ikke det med mindre det blir stoppet i tollen. Stortsett så går alt igjennom.

Det vil jeg gjerne se statistikk på, for tollvesenet har åpnet noe slikt som ni av ti pakker jeg har fått fra utlandet.

 

Ni av ti fra DX? Her snakker vi om DX som merker pakken med gift og ikke stor "skrikende" firmalogo. Statistikk får du nok ikke, men det er brukernes erfaring. Stoler du ikke på det er det ikke værre enn å ikke bestille ordre på over 200 spenn. Det er uansett ikke 100% og det vil alltid være en risiko å bestille enkeltordre på over 200 spenn. Jeg skulle likt å sett de stoppe alle DX-pakkene (åpne, sjekke innhold, forespørre kvittering, motta kvittering, sjekke kvittering opp mot innhold osv.) inn til Norge. Det tar enormt med tid. Jeg vet om sykt mange folk som bestiller derfra veldig veldig ofte.

Lenke til kommentar
Husker du å putte den der 'gift' tingen i handlekurven? Koster 0.1$ eller no, og da merker de pakken som gave.

 

Edit: 2late :p

Er det nødvendig hvis pakken faktisk innholder noe som koster under 200kr?

 

Nødvendig og nødvendig. Hvorfor ikke? Gjør man det ikke er sjangsen for at den blir stoppet mest sannsynlig større og det vil da ta lengre tid før du får den uavhengig av verdi.

Lenke til kommentar
Husker du å putte den der 'gift' tingen i handlekurven? Koster 0.1$ eller no, og da merker de pakken som gave.

 

Edit: 2late :p

Er det nødvendig hvis pakken faktisk innholder noe som koster under 200kr?

 

 

Nei, men er likavell verdt 5 norske øre :D

 

 

Er ikke datadeler fri off charge?

 

 

 

EDIT: to late

 

Selger jo mye vifter & adapter der

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Ni av ti var på generell basis. Så langt har alt fra DX blitt åpnet.

 

Hehe, javel. Det er faktisk første gang jeg har hørt at noe fra DX har blitt stoppet/åpnet. Begynte vel å handle der for 1 års tid siden. Aldri opplevd det selv eller hørt om andre før deg. Uansett er det ikke akkurat mye der over 200 spenn per ting som frister for min del. Det er mest småting der under 200 spenn som er mest populært vil jeg tro.

Lenke til kommentar

9 av 10 åpnet? det tror jeg faktisk ikke på.. har kjøpt mye og har aldri fått åpnet noen, heller aldri hørt om at det har skjedd andre enn deg.. sikker på du ikke mener det bare står på sporingen på posten at det er "antatt tollpliktig"? dette betyr ikke at den er åpnet ..

Lenke til kommentar
PS3 spill er regionfrie, selv om det står "Sone 2" osv. bakpå coveret.

 

Så det betyr at jeg kan kjøpe spill fra denne siden og spille det på min norske (europeiske) PS3? Da er det snakk om å gjøre heftige spillkupp! (med mindre det blir tatt i tollen da...)

Lenke til kommentar

Hva skjer hvis varen du får ikke virker? Blir vel dyrt å sende den tilbake.

 

 

PS3 spill er regionfrie, selv om det står "Sone 2" osv. bakpå coveret.

 

Så det betyr at jeg kan kjøpe spill fra denne siden og spille det på min norske (europeiske) PS3? Da er det snakk om å gjøre heftige spillkupp! (med mindre det blir tatt i tollen da...)

Hvordan er det med online spilling da?

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar
Hvordan er det med online spilling da?

 

Noen PS3 spill har regionlukkede online deler.. Selv er alle spillene mine utenlandske.. :)

 

edit: virket som man måtte bruke paypal.. Men, det går jo å linke visa kortet opp til paypal.. det har jeg gjort, og har brukt altfor mye penger på den måten.. :)

 

edit2: Hvor finner man den gift saken? kan være greit å vite til senere!

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...