Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Cat6 kablene til DX er supre. Fikk mine idag. De er utrolig tynne. Skal bestille en haug til og skifte ut alle cat5 kablene i huset.

 

 

Kjøpte mye av den når jeg fant den også, veldig fornøyd!

 

Focal har de samme i noen andre lengder også. Jeg kjøpte enmeterskabler derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har skjedd med DX? Er det helt usynkronisert eller er dette vanlig? Lenge siden jeg sist handlet.

 

Fikk denne mailen igår:

14bp5pc.jpg

 

Så jeg logget inn på DX for å se, og dette stod der.

30bp5j5.png

 

Det står ikke "Shipped" men "Order Received"

Det er kun den øverste, de to andre er tidligere.

 

Og når jeg gikk inn på orderen står det:

sg4e9k.png

 

Dette må da være feil? Så da lurer jeg egentlig på om den er sendt, og om det virkelig vil ta 7-10 dager som dem har skrevet i mailen.

 

 

Takker så meget for alle svar :)

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar

Fikk ''Koss'' headsettet mitt idag.

Virket som ekte Koss headsett og alt, pakningen var ekte og virket fortsatt overbevisende når jeg tok det ut av eksen. Fulgte med samme skinn futteral og ekstra plugg som man skal, når jeg plugget det i syntes jeg også det høres ut som et ekte Koss headsett, eneste minuset er at jeg syntes bassen virket litt ''bråkete'', men ikke sånn spesielt bare litt for mye bass kanskje?

 

Men uansett diskant osv works gr8!

Lenke til kommentar

Av og til selv om det står på lager så bestiller dem varen fra supplyeren sin når du bestiller. Det betyr at dem deler opp bestillingen. Og det som du venter på tar sikkert 1-2 uker lengre tid. Har vært slik med meg 2 ganger.

 

Uff :( Nei dette var dritt, å vente så lenge for så å kun få halvparten av pakken.

Men den andre halvparten er sendt, og vil ta 7-10 dager? Eller er denne beregningen feil?

Lenke til kommentar

Da har jeg gjort storhandel på DX.

 

Bestilte meg: TrustFire X6 2300 Lumen LED Flashlight

 

Og

Trustfire ST-50 1300 Lumen LED Flashlight

 

Og

Min UltraFire KF-T60 HA-II XM-LT60

 

Har hørt kvalitetskontrollen er forferdelig men er forberedt på å eventuelt bytte ut deler i lommelykten om ting skal gå gale.

 

 

Og en del forskjellige batterier drivere og reflektorer. Ble på totalt 250 Dollar = 1400kr. Så er jeg spent på hvor mye jeg må betale i toll eventuelt om noe går forbi tollen.

Når du får batteriene så sjekk om det er riktig spenning på de. Jeg bestilte 3V batteri og skulle bruke tre stk i lykta jeg kjøpte som hadde 9V pære. Regnet jo med at batteriene jeg fikk var riktige, men de var 3,7V så lykta er rimelig ubrukelig nå kan du si.

Lenke til kommentar

Jepp. Da er det bedre med hodetelefoner. Sunnest av alt er det å ikke gå med musikk på ørene - hvis målet er å beskytte hørselen - men hvor kjedelig er ikke det?

"Everything good is bad. Everything bad is good".

 

Kanskje ikke, men heldigvis er ikke alt sort/hvitt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...