Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Selvlaget "manneblad" til kjæresten


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest gjestejente

Skriver dette som gjest da det skal være en overraskelse, samt at det er noen der ute som kjenner meg...

 

Nå om en liten måneds tid har jeg vært sammen med kjæresten min i tre år. I den anledning skal han selvfølgelig få en liten påskjønnelse som takk for den tiden han har holdt ut med meg.

 

Som andre menn leser han FHM og andre blad i samme sjanger. Jeg har derfor bestemt meg for å gi han en egen utgave, nemlig FAM, For Anders Magazine. En herlig personlig gave i mine øyne.

 

Her om dagen var jeg hos en fotograf jeg kjenner og tok rimelig FHM-alike bilder med og uten diverse klær. Det jeg nå trenger litt hjelp til er hva jeg skal fylle bladet med. Så langt har jeg har jeg kommet fram til dette:

  • bilder av meg, som midtsidepike selvfølgelig
  • "reportasje" fra våre siste ferieturer sammen
  • div sexy artikler fra nett o.l.
  • artikler meg/oss

Lista oppdateres etterhver som/om jeg får flere tips. Hva kunne DU tenkt deg å lest i et blad laget spesiellt til deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om det er dere som et par som skal være i hovedfokus så kan du jo alltids slenge med artikler om ting han synes er interessant, som f. eks bil, fotball, data, musikk, eller hva nå enn han liker.

 

Og du må selvsagt ha en leder på første siden av bladet, hvor redaktøren snakker ut.

Lenke til kommentar

Haha, genialt da :)

 

Det var virkelig kult funnet på, hadde jeg fått noe sånt av dama mi hadde jeg blitt kjempeglad :)

 

Les FHM, så tar du ut en del faste ting som er med hver gang og mixer litt om på det.

Spør "5 på gata", bare at du har med kjentfolk osv :)

Lenke til kommentar

Haha, dette synes jeg var en utrolig original og flott gave. Fantastisk påfunn.

 

Har ikke så mange gode tips utenom de som har vært nevnt over, men måtte bare kommentere at dette er definitivt den mest oppfinsomme og gjennomtenkte gaven jeg har hørt om. Skulle gjerne hatt en dame som deg :)

Lenke til kommentar
Gjest gjestejente

Så morsomt at flere liker idéen min!

 

Flotte tips! Jeg er selv (smug)leser av FHM, og har tenkt å ha med "vanlig" stoff vinklet på min måte.

Lederen er en selvfølge. Her forklarer jeg hvorfor jeg gjør dette o.l.

 

Reklame må også være med. Skal selv prøve å ordne dette med min gode venn kameraet og meg selv/ting rundt meg.

 

Vurderer en 5-på-gata hvor jeg spør vennene hans om hva de synes om kjæresten min, evt oss. Problemet der kan bli at de ønsker å se sluttproduktet. Det er imidlertid kun forbeholdt min kjære mtp innholdet ;)

 

MMS-bilder bruker jo å være med i FHM. Dette skal også ordnes med.

 

Bil og fotball-stoff er også under planlegging.

 

Skal også legge med et gavekort på f.eks erotisk massasje el.l. som "teipes" inn i bladet. Slik som giveaways i blad ofte er.

 

Sitter å plundrer litt i Photoshop, men lurer på om dere har tips om program som kan være mer egnet for dette? Skal til slutt binde det inn på noe vis slik at det blir seende ut som et blad. Med andre ord, ikke stifter. Helhet er viktig!

Lenke til kommentar
Sitter å plundrer litt i Photoshop, men lurer på om dere har tips om program som kan være mer egnet for dette? Skal til slutt binde det inn på noe vis slik at det blir seende ut som et blad. Med andre ord, ikke stifter. Helhet er viktig!

 

Siden du designet ett blad kan Adobe Indesign funke bra for deg. Litt vanskelig å lære i første omgang, men utrolig lett å bruke når du har lært deg litt basics.

 

- neadii ;)

 

Edit:

Runar var visst litt før meg. :p

Endret av neadii
Lenke til kommentar
Gjest gjestejente

Hehe, ganske samstemte der!

Prøvde meg litt fram på InDesign i går, men var litt skeptisk. Alikevel tror jeg dere. Får nok prøve å lære meg basicen. Det virket ikke så innmari ulikt PS, ikke så rart kanskje med samme produsent.

 

Flere tips mottas imidlertid med takk...

Er også ute etter noen form for spill (you know what i mean) vi kan kose oss med en sen kveld.

Lenke til kommentar
Gjest gjestejente

Dette blir så evig bra! :D

 

Har kommet godt i gang med InDesign nå, det er da ikke så enormt vanskelig. Iallefall ikke når jeg bruker guider. Er utdannet geek, og litt over gjennomsnittet praktisk, til jente å være, så dette skal gå bra.

 

Er litt vanskelig å få gjort noe når han som det skal være hemmelig for går rundt her til alle døgnets timer, men har god tid på meg.

 

Bladet skal definitivt gjemmes når vi har besøk, og det hører ikke hjemme i bokhylla. Tror jeg må få han til å signere på at om det skal bli slutt mellom oss skal bladet brennes :innocent:

 

Sensurert utgave er kanskje ikke så dumt, hehe :)

Lenke til kommentar

Jisses... Er du den perfekte kjæresten eller? Tror jeg hadde flydd til månen og tilbake av glede hvis jeg hadde fått noe sånn! Og dette får han til 3mnd's gave?

Og det er jo også et godt tips til de mannlige her da, lage et "TOPP", eller hva enn nå jenter leser.

 

Gidder du si ifra hvis du blir singel eller?

Lenke til kommentar
Gjest gjestejente
Og dette får han til 3mnd's gave?

Hehe, ikke så gæli nei. 3 ÅRS gave. Etter tre måneder tror jeg ikke jeg ville eksponert meg så heftig ;)

Hvis dere gutta gjør noe sånt til dama deres tror jeg nok hu vil bli over seg av beundring, da det sjelden er sånn gutter gjør. Iallefall i min omgangskrets. Personlig som faen, og enda morsommere å lage. Skal gi beskjed om hvordan dette blir mottatt når det blir overlevert også!

 

Xecuter88, ingen fare med bildene. Jeg har en 200 stykker jeg kan velge og vrake i her, så han skal nok få tilfredsstilt sine bildebehov skal du se!

 

Takk for guiden, TLZ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...