Gå til innhold

HTC Touch Pro


Anbefalte innlegg

Har nå funnet en løsning på dette problemet som fungerte utmerket på min TP: S2U2

 

Dette gir meg en tastelås som er langt bedre (lik den de har på iphone), og riktig satt opp trenger en bare og trykke på "on" knappen øverst på telefonen for og aktivere denne tastelåsen. En har også mulighet for og sette opp såkalt "slide 2 answer" noe som innebærer at en må dra fingeren på samme måte som en gjør ved tastelåsen for og ta telefonen. Den kan også slå av skjermen under en telefonsamtale. Dette programmet løste faktisk tre ting som har irritert meg litt: dårlig tastelås, lett og ta telefonen med et uhell når den er i lomma og at en lett legger på i det man legger telefonen inntil hodet (har skjedd meg mer en en gang)

 

Og ikke nok med det. For de som ønsker å kunne ha fremme flere avtaler, så har du på S2U2, muligheten til å vise opptil 6 avtaler(max) for de neste 100 dager(max). Uten om avtaler vises:Stor klokke, dato m/ukedag,vær og Alarm.

S2U2 kan sammelignes med skjermbeskyttelsen på dataen, den starter når du ikke bruk telefonen, og forsvinner når du åpner telefonen.

 

Legger med en oppdatert norsk språk fil >< (husk at du må trykke på "ILock2"(hengelåsen), visst du allerede har lastet inn S2U2, for å kunne kopiere filen inn i mappen til S2U2).

 

Her er ett skjermbilde:post-165531-1226928340_thumb.jpg

 

Har selv denne, akkurat det mobilen trengte for å fungere som jeg ønsker:) Blir litt stressa når det står hvor lenge det er til neste alarm men:P (dvs hvor lenge til jeg skal stå opp) Mange andre funksjoner som gjør at den kan fungere som iPhone, mer eller mindre. Det jeg ikke likte var at når den skal vise nummer til hvem som ringer henter den ikke navnet fra telefonboka men viser kun nummer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk innstalert S2U2 i dag, noe jeg er veldig glad for. Tastelåsen har irritert meg en del siden jeg fikk telefonen på fredag. Noen som vet om den fungerer på Diamond også? En venn av meg har den, og han driver å lommeringer folk hele tiden. Dette programmet er noe for han hvis det går overens med Diamond.

 

Anyways, noen forslag til noen nyttige programmer å innstalere. Er min første WM telefon. Kom gjerne med forslag til noen spill også. Alltid greit med en liten spill pause.

Lenke til kommentar
Da får du nevne at du mener tastene på tastaturet. Men jeg skulle ikke tro det. Noen får bekrefte.

 

Jeg skrev jo faktisk det da:

Enkelt spørsmål: Støtter Pro (WM generellt) multitouch på tastene? Ikke på skjermen, det vet jeg, men på tastene?

 

Ta deg en tur til optikeren du :p

 

 

Meinar du at du kan nytta feks ctrl + c til å kopiere?Dette fungerar i tilfelle utmerket!

Da fungerer det fint skjønner jeg, hadde helt glemt at det er funksjonstaster på telefonen. :)

Lenke til kommentar

Har lekt meg litt med pappas S740 i løpet av helgen, må si tastaturet på TP er mye mer behagelig å skrive på, men det kan være en vanesak.

 

Uansett to spørsmål. Beskyttelseslaget mitt er satt på litt skjevt, hvor kan jeg kjøpe nytt så jeg får satt på det rettere?

Dere som klagde på tastelåsen, hvilken brukte dere? Den hvor man bare trykker på av-knappen, eller den man holder inne rød telefon-knappen? Den siste fungerer mye bedre, men jeg vet ikke om den hjelper mot at du tar telefonen i lomma. Er ikke viktig, fordi jeg har instalert S2U2 uansett, men jeg er nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har lekt meg litt med pappas S740 i løpet av helgen, må si tastaturet på TP er mye mer behagelig å skrive på, men det kan være en vanesak.

 

Uansett to spørsmål. Beskyttelseslaget mitt er satt på litt skjevt, hvor kan jeg kjøpe nytt så jeg får satt på det rettere?

Dere som klagde på tastelåsen, hvilken brukte dere? Den hvor man bare trykker på av-knappen, eller den man holder inne rød telefon-knappen? Den siste fungerer mye bedre, men jeg vet ikke om den hjelper mot at du tar telefonen i lomma. Er ikke viktig, fordi jeg har instalert S2U2 uansett, men jeg er nysgjerrig.

 

Jeg prøvde begge, og den du holder inne "legg på" knapen fungerer helt klart best, men det hjelper ikke mye når tastelåsen skrues av i det noen ringer deg.

Lenke til kommentar
Uansett to spørsmål. Beskyttelseslaget mitt er satt på litt skjevt, hvor kan jeg kjøpe nytt så jeg får satt på det rettere?

 

Det som følger med er ikke noe som holder i lengden.

Man får også kjøpt noen på Clas Ohlson som man må erstatt med jevne mellomrom.

Anbefaler deg noe som holder hele telefonens levetid.

Clear Coat har livstidsgaranti.

 

Kun skjermbeskyttelse

 

Beskyttelse av skjerm og bakside.

Lenke til kommentar

Nei, for momsgrensen er jo 200,- kroner.

Og både Invisible Shield, og Clear Coat er under den grensen.

 

Anbefaler Clear Coat etter å ha lest andre bruke det.

For det første er den billigere.

For det andre så har de visst bedre support om noe skulle skje.

Og jeg mener å ha lest at mange har fått levert dobbelt sett film, så de har en "tabbefilm" å øve med, så de kan skifte ut hvis det ikke ble perfekt første gang.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, tenkte pund og ikke dollar. Da går jo begge glatt under grensa. Hvilken shipping metode valgte du, FedEx Int Priority?

 

Jeg tok den som er gratis. "Royal Mail – 7-10 business days Free Shipping Europe"

Gikk vel ca 10 dager, så var de her.

Men treffer du riktig i forhold til når post og slik videresendes, kan det være framme tidligere.

 

Edit: Nå var det jo Invisible Shield fra Zagg jeg bestilte.

Hvilke muligheter Clear Coat har for sine forsendelser kjenner jeg ikke.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...