Gå til innhold

HTC Touch Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er nok et teit spørsmål jeg kommer med, men tro det eller ei, mange andre har glemt føglende.

Har du fjernet beskyttelsesplasten som stod på skjermen?

Den som er på telefonen fra fabrikk dekker over høytaleren nemlig.

 

Hehe, det er helt latterlig, men fant ut av det litt senere...trodde ikke den kunne lage så mye dritt :) Venter på beskyttelse fra clear-coat;)

Lenke til kommentar
Hehe, det er helt latterlig, men fant ut av det litt senere...trodde ikke den kunne lage så mye dritt :) Venter på beskyttelse fra clear-coat;)

 

Og inntil du får beskyttelsen fra CC, så ligger det en original HTC beskyttelse i bunnen av esken.

Den duger helt fint i perioden til clear coat kommer i posten, og den har stanset ut huller til høytaleren.

Lenke til kommentar
Ta deg en tur til optikeren du :p

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men Touch Pro har noen taster under skjermen.

 

Jeg prøvde begge, og den du holder inne "legg på" knapen fungerer helt klart best, men det hjelper ikke mye når tastelåsen skrues av i det noen ringer deg.

Last ned Answerkyes Disabler, det bør vel fungere til Pro òg. Da må man svare med de fysiske tastene, sånn at man slipper å komme borti skjermen og svare/avvise samtaler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ta deg en tur til optikeren du :p

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men Touch Pro har noen taster under skjermen.

 

Jeg prøvde begge, og den du holder inne "legg på" knapen fungerer helt klart best, men det hjelper ikke mye når tastelåsen skrues av i det noen ringer deg.

Last ned Answerkyes Disabler, det bør vel fungere til Pro òg. Da må man svare med de fysiske tastene, sånn at man slipper å komme borti skjermen og svare/avvise samtaler.

 

Jeg bruker nå S2U2, gjør jobben utmerket. =)

Lenke til kommentar

Hmm, fikk en pakke fra Clear-Coat i dag, så viste det seg at de har sendt meg Full Body protection istedenfor bare skjerm beskyttelse. Litt irriterende fordi det er bare med en av vær, men også hyggelig med tanke på at jeg fikk noe dyrere til samme pris, og nå slipper jeg riper på hele telefonen. Får desverre ikke tid til å sette den på i dag, håper jeg rekker det i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ok. Kunne noen sagt prosessen for å få opp ÆØÅ? Hvilke taster man trykker på osv. Har søkt etter bilder, men finner ikke noe som gir svar på dette.

 

 

fn + k = æ

fn + l = ø

fn + p = å

Lenke til kommentar

Takk Pac-Man.

 

Ellers et par spørsmål jeg heller ikke klarer å finne svar på:

 

Hvis man bruker en slik overgangskabel til 3,5mm jack, og hører på musikk samtidig som man skriver på tastaturet; er det vanskelig / uergonomisk å holde telefonen siden kabelen kanskje kommer i veien på høyre side?

 

Og er denne kabelen godt festa i telefonen, er ikke sånn at den hopper ut lett, selv i lomma f.eks?

Endret av Don Juan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...