Gå til innhold

Spillere lager egne skapninger (PC)


Anbefalte innlegg

tja, hvor barnevennlig spillet kommer til å være kommer an på hva holdninger en har ovenfor vold. for jeg vil tro dette spillet ikke kommer til å være fritt for det (forplantning derimot)...

Nå snakket jeg bare om demoen, jeg er helt imot å la barn spille voldsspill. :)

 

vel, nå er det verken en demo eller ett spill, med mindre jeg er skikkelig på bærtur...

 

det dem har kommet med så langt er vel en frittstående editor, som kommer til å være en del av hele pakka når selve spillet kommer.

 

Skapningsskaperen til Spore kan spilles av alle. Du kan laste ned demo versjonen gratis. Spore lanseres til PC, Mac, Nintendo DS™ og mobiltelefoner 4. september 2008. Besøk www.Spore.com for å laste ned gratisversjonen av Skapningsskaperen til Spore og meld deg på nyhetsbrevet til Spore, eller sjekk ut de nye bildene og videoene av spillet.

 

Poenget mitt var egentlig bare å tipse folket om at unger vil bli overlykkelige over å teste sakene...

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på noen ting angående dette spillet:

Hvis jeg begynner å spille, si en måned, etter at det er sluppet. Får jeg min egen planet til å begynne på, eller må flere dele?

Hva hvis det kommer en idiot som har sittet 720timer den måneden det har vært ute å tråkker på amøben min så den dør, kan jeg begynne på nytt?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på noen ting angående dette spillet:

Hvis jeg begynner å spille, si en måned, etter at det er sluppet. Får jeg min egen planet til å begynne på, eller må flere dele?

Hva hvis det kommer en idiot som har sittet 720timer den måneden det har vært ute å tråkker på amøben min så den dør, kan jeg begynne på nytt?

 

Spore er ikke flerspiller, det er kun enspiller. Du kan imidlertid få dyr som andre har laget i spillet ditt, men disse kontrolleres a datamaskinen. Men det er kun du som spiller i ditt Spore-spill.

Lenke til kommentar
Det var kanskje ventet, men mange av disse monstrene er vandrende peniser og andre obskøniteter, og videoene av dem florerer. Maxis fortalte videre at de som lager vandrende peniser eller hoppende pupper, vil få beskjed om at kontoen deres er under oppsyn, og den kan bli frosset hvis det fortsetter.

 

For en vits ...

Folk kan da få lage hva faen de vil. Hvertfall så lenge det bare er for morro. Skjønner ikke at de er såå strenge på det :p

 

Greia er at monstre folk lager i spillet spres blandt andre spillere. Jeg hadde sikkert ledd litt første gang jeg møtte på et penismonster, men hundrede gangen hadde jeg allerede vært sørgelig lei av hele greia. Så sånn sett er det en fordel med litt sensur.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...