Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, men kabinettet er ikke helt ferdig enda :p

Og jeg har selvfølgelig ikke et ekstra ATX-kabinett i nærheten akkurat nå... nupe2.gif

Endret av Meh.
Skrevet (endret)

Du burde også kjekke at RAM-en støttes 100% av hovedkortet. Bare og gå på produsentens hjemmesider så får du opp en laaaaaaaaaaaaang liste.

Endret av martin808
Skrevet

DU burde også kjekke at RAM-en støttes 100% av hovedkortet. Bare og gå på produsentens hjemmesider så får du opp en laaaaaaaaaaaaang liste.

Og veldig ofte så står de kjente klokkeminnene ikke på de listene, best og sjekke forumer osv. om folk har problemer med den type hardware-kombo som man har tenkt og kjøpe :thumbup:

Skrevet

Bedre å klokke manuelt, men de funker vel på et vis. Blir ofte syk overvolt.

Vil jo såklart manuell klokke. Hovedkortet mitt inneholder en "live" funksjon som gjør at jeg kan klokke i OS. Da booster den bare FSB og ingenting annet.

Tror egentlig jeg holder meg til manuellt :p

Skrevet (endret)

Jeg sitter å leser igjennom noe av det lesestoffet som følger med det jeg kjøpte, og på lappen som fulgte med prosessoren står det:

Use only the heatsink/fan provided. Use of any other heatsink/fan will void the warranty.

Så hvis jeg bruker Corsair H50 vil jeg ikke ha noen som helst garanti på prosessoren?

Vil bare ikke ødelegge/skade noe blush.gif

Endret av Meh.
Skrevet

Du kan trygt bruke H50, ingen kan se om du bruker stock eller en annen kjøler :thumbup:

Det var det jeg tenkte ;)

H50 skader\ødelegger ikke noe mer enn stock, er mer omvendt egentlig:P

Hehe tongue.gif

Skrevet

Aner ikke hvor jeg skal poste det, men tar en sjangs

Klarte å søle masse på tastaturet mitt, og nå når det har tørket er det små sticky og knappene setter seg litt fast. Tenkte å legge det i badekaret og helle batterivann over og la det tørke helt. Burde det funke ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...