Gå til innhold

De kuleste karakterene i filmhistorien

haarod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hvilke filmkarakterer folket mener er de kuleste. Siden kul er et ganske vidt begrep kan jeg vel definere kul i denne sammenhengen som personer du kunne ønske du var venn med eller kunne ønske du liknet mer på. Jeg regner med at det er en del karakterer som kommer til å komme opp ofte, og for å unngå at det blir en ren telletråd vil jeg gjerne at du utdyper nærmere hvorfor du synes han er kul og gjerne legger til et bilde.

val.gif

Doc Holliday:

Replikkene kommer hele tida og han kødder med "skurkene" uten en antydning til å være nervøs eller redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tenkte det kunne være morsomt å se hvilke filmkarakterer folket mener er de kuleste. Siden kul er et ganske vidt begrep kan jeg vel definere kul i denne sammenhengen som personer du kunne ønske du var venn med eller kunne ønske du liknet mer på. Jeg regner med at det er en del karakterer som kommer til å komme opp ofte, og for å unngå at det blir en ren telletråd vil jeg gjerne at du utdyper nærmere hvorfor du synes han er kul og gjerne legger til et bilde.

val.gif

Doc Holliday:

Replikkene kommer hele tida og han kødder med "skurkene" uten en antydning til å være nervøs eller redd.

Jack Burton.

Nuff said.

Skrevet

Karakterer som jeg skulle ønske jeg var venn med:

Jay and Silent Bob. Hadde vært utrolig kult å henge med denne duoen fra Kevin Smiths verden. Jeg har også alltid drømt om å ha en vennegjeng som Cartman, Stan, Kyle og Kenny fra South Park.

Karakter som jeg skulle ønske jeg lignet mer på:

Jules fra Pulp Fiction. Fyren er rett og slett bare en Bad Mother Fucker. Ingen kødder med Jules Winnfield.

jules.jpg

Skrevet
Karakterer som jeg skulle ønske jeg var venn med:

Jay and Silent Bob. Hadde vært utrolig kult å henge med denne duoen fra Kevin Smiths verden. Jeg har også alltid drømt om å ha en vennegjeng som Cartman, Stan, Kyle og Kenny fra South Park.

Karakter som jeg skulle ønske jeg lignet mer på:

Jules fra Pulp Fiction. Fyren er rett og slett bare en Bad Mother Fucker. Ingen kødder med Jules Winnfield.

jules.jpg

Hell yeah, motherfucker. ;)

Min:

Brick Top fra Snatch.

Fanastisk figur, komisk, raske kommentarer og herlig gangster.

Dersom du ikke har sett filmen så anbefaler jeg deg å se den, et av de beste filmene som noensinne er laget etter min mening, dersom du har sett den, så få tilbake noen minner fra dette klippet av Brick Top:

Turkish: You take sugar?

Brick Top: No thank you, Turkish; I'm sweet enough.

Herlig!

Skrevet

Blir nok ganske mange å velge mellom, så her er tre stk.

Ash (Evil Dead / Army of Darkness)

Ripley (Alien)

Sarah Connor (dette er fra tv-serien, men hun er enda kulere enn i filmen.)

Skrevet (endret)
:) Ser du ikke likheten mellom Toxie og Sloth da GoreGalore?

Sloth fra The Goonies

goonies_sloth_1024.jpg

Hehe, jøss :p

Endret av GoreGalore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...