Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilken legning har du?


Carman

Seksualitetsundersøkelse  

1 007 stemmer

  1. 1. hvilken legning har du?

    • Heterofil
      871
    • Homofil / lesbisk
      43
    • Bifil
      74
    • Annet
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Fuck legninger!! :p

 

Jeg passer ikke i noen av dem, nærmest. Legninger er greit for å kategorisere folk og gjøre det enklere f.eks. for gutter som liker gutter å finne hverandre. Men det er så destruktivt for mange!!! :p

 

Jeg liker gutter og er offesielt kjent som homofil og kaller meg gjerne det, men jeg forbeholder meg retten til å forelske meg i en jente likevel, for jeg er jo ikke 100 % homo. Og jeg er fullstendig overbevist om at svært få er 100 % ditten eller datten. :p

Lenke til kommentar
Fuck legninger!! :p

 

Jeg passer ikke i noen av dem, nærmest. Legninger er greit for å kategorisere folk og gjøre det enklere f.eks. for gutter som liker gutter å finne hverandre. Men det er så destruktivt for mange!!! :p

 

Jeg liker gutter og er offesielt kjent som homofil og kaller meg gjerne det, men jeg forbeholder meg retten til å forelske meg i en jente likevel, for jeg er jo ikke 100 % homo. Og jeg er fullstendig overbevist om at svært få er 100 % ditten eller datten. :p

110% hetrofil her ;)

Lenke til kommentar
det er jo flere osm er hetro enn bi.. :roll:

 

Har jeg faktisk aldri tenkt over. Det forandrer litt på saken ja. Men de som er bi har joe uansett flere å velge i enn oss. Ta en bifil mann som eksempel da. Det eneste jeg kan velge i er heterofile/bifile damer. Men han kan velge i heterofile damer, homofile menn, bifile damer, og bifile menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hetrofil og bare det. sikkert en av de "kjedelige " for statestikkens skyld :) og ja selvfølgelig har de som er bifil mer å velge mellom ettersom de har i tillegg til det motsatte kjønn, har de av homofil/bifil legning blant eget kjønn.

 

Jeg lurer på hvordan fordelingen på homofile/bifile er blant kjønn ? Jeg har aldri sett noen tall på dette og av en eller anen merkelig grunn har jeg intrykk av at det finens flere homofile menn, mens flere bifile kvinner. Noen som har noen tall på dette, på generell basis ?

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Hetrofil og bare det. sikkert en av de "kjedelige " for statestikkens skyld :) og ja selvfølgelig har de som er bifil mer å velge mellom ettersom de har i tillegg til det motsatte kjønn, har de av homofil/bifil legning blant eget kjønn.

 

Jeg lurer på hvordan fordelingen på homofile/bifile er blant kjønn ? Jeg har aldri sett noen tall på dette og av en eller anen merkelig grunn har jeg intrykk av at det finens flere homofile menn, mens flere bifile kvinner. Noen som har noen tall på dette, på generell basis ?

 

Jeg sitter også med et "homofil mann, bifil kvinne"-inntrykk, uten å helt vite hvorfor. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Fuck legninger!! :p

 

Jeg passer ikke i noen av dem, nærmest. Legninger er greit for å kategorisere folk og gjøre det enklere f.eks. for gutter som liker gutter å finne hverandre. Men det er så destruktivt for mange!!! :p

 

Jeg liker gutter og er offesielt kjent som homofil og kaller meg gjerne det, men jeg forbeholder meg retten til å forelske meg i en jente likevel, for jeg er jo ikke 100 % homo. Og jeg er fullstendig overbevist om at svært få er 100 % ditten eller datten. :p

110% hetrofil her ;)

 

Åh, kom igjen, har du aldri sett to ganger på en gutt? :p 

 

Jeg liker å leve etter teorien om at man ikke vet hva man ikke liker før man har prøvd, når det kommer til dette. Harr-di-harr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

100% homofil her.

 

er ikke mye som slår å leke med typens morrabrød en god søndags morgen :)

 

Edit: Nei, *@lex*. sier dette på forhånd, da jeg ikke vil ha din tissemann

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...