Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilken legning har du?


Carman

Seksualitetsundersøkelse  

1 007 stemmer

  1. 1. hvilken legning har du?

    • Heterofil
      871
    • Homofil / lesbisk
      43
    • Bifil
      74
    • Annet
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fuck legninger!! :p

 

Jeg passer ikke i noen av dem, nærmest. Legninger er greit for å kategorisere folk og gjøre det enklere f.eks. for gutter som liker gutter å finne hverandre. Men det er så destruktivt for mange!!! :p

 

Jeg liker gutter og er offesielt kjent som homofil og kaller meg gjerne det, men jeg forbeholder meg retten til å forelske meg i en jente likevel, for jeg er jo ikke 100 % homo. Og jeg er fullstendig overbevist om at svært få er 100 % ditten eller datten. :p

 

Bifil?

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det så er det å være hetero (noe som jeg selv er) en legning der man KUN tiltrekkes av det motsatte kjønn.

 

Ikke at man flørter med tanken på det samme kjønn, fantaserer om det samme kjønn, har seksuell omgang med det samme kjønn blablabla..

 

Gjør man dette, ja da er man ikke veldig hetero, da må man sette seg i en annen bås.. kanskje den o'store skumle bi-båsen :ohmy: åååå, så farlig!! :roll:

 

Vær den du er og ikke ro til fiskeskjær..

 

 

Edit: å si "fuck legninger" er det samme som "fuck matematikk".. det går bare ikke, for definisjonen er allerede blitt satt, og den forsvinner ikke..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Slik jeg ser det så er det å være hetero (noe som jeg selv er) en legning der man KUN tiltrekkes av det motsatte kjønn.

 

Ikke at man flørter med tanken på det samme kjønn, fantaserer om det samme kjønn, har seksuell omgang med det samme kjønn blablabla..

 

Gjør man dette, ja da er man ikke veldig hetero, da må man sette seg i en annen bås.. kanskje den o'store skumle bi-båsen :ohmy: åååå, så farlig!! :roll:

 

Vær den du er og ikke ro til fiskeskjær..

 

 

Edit: å si "fuck legninger" er det samme som "fuck matematikk".. det går bare ikke, for definisjonen er allerede blitt satt, og den forsvinner ikke..

Melisma, dette tok vi opp i en tidligere tråd. Spørsmålet er hva din legning er, hvordan du oppfatter deg sjøl, ikke hvordan andre oppfatter seg sjøl :)

Lenke til kommentar

2+2=4, man kan ikke oppfatte det som 5, for det er faktisk 4!

 

Føler liksom at noen her sier "hmm,nja men atte jeg føler liksom at det er 5"

 

Det går jo bare ikke..!

 

Om noen gjør det, ja da har de misforstått.. og ALLE hører til under en legning.. Det er ikke noen banebrytende forumbrukere her bare så det er sagt..

Lenke til kommentar
2+2=4, man kan ikke oppfatte det som 5, for det er faktisk 4!

 

Føler liksom at noen her sier "hmm,nja men atte jeg føler liksom at det er 5"

 

Det går jo bare ikke..!

 

Om noen gjør det, ja da har de misforstått.. og ALLE hører til under en legning.. Det er ikke noen banebrytende forumbrukere her bare så det er sagt..

Mennesket oppfatter seg sjøl på mange ulike måter. Verken du eller jeg kan sette oss inn i ett menneskesinn og da heller si at "han/hun er sånn" om ikke den personen føler det sånn. Mange har hatt faser(ikke meg) der man har hatt seksuell tiltrekning til båe kjønn, men de fleste vil nok seinere identifisere seg som heterofile/ homofile.

Endret av Yfireld
Lenke til kommentar

Men er det jeg vil frem til.. samma f om man "føler" seg som noe annet! f.eks om jeg gjerne ville bli kalt for lesbisk, men at jeg ikke tente eller er tiltrukket av andre jenter, ja da kan jeg dessverre ikke kalle meg for lesbisk.. Da er jeg hetero!

 

Skjønner ikke hva problemet er jeg da men.. definisjonene finnes allerede, man må bare finne ut av hvem man passer under.. men alle passer under en eller annen definisjon.. herregud, det finnes jo til og med definisjoner på de som knuller på trær!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Men er det jeg vil frem til.. samma f om man "føler" seg som noe annet! f.eks om jeg gjerne ville bli kalt for lesbisk, men at jeg ikke tente eller er tiltrukket av andre jenter, ja da kan jeg dessverre ikke kalle meg for lesbisk.. Da er jeg hetero!

 

Skjønner ikke hva problemet er jeg da men.. definisjonene finnes allerede, man må bare finne ut av hvem man passer under.. men alle passer under en eller annen definisjon.. herregud, det finnes jo til og med definisjoner på de som knuller på trær!

De som knuller trær, eller de som tenner på trær? Jeg kunne godt hatt sex med ett tre, men jeg ville fremdeles ikke kalt meg dendrofil, da jeg ikke tenner på trær. Av og til kan det være vanskelig å skille mellom følelser, og skille mellom seksuelle lyster. Om en er skikkelig kåt, så kan man få "lyst" til å gjøre ting ting enn ikke ville hatt lyst til vanligvis. Dumt at du tar dette opp igjen i det hele tatt, mener jeg.

Endret av Yfireld
Lenke til kommentar

Nå snakker jeg ikke om at man er så kåt at man MÅ ha sex der og da.. akkurat som folk brukte det som en unnskyldning i den andre tråden "man er ikke bi om man bare må ha sex der og da og har seg med en kompis" Det blir for dumt og dekke over legninger med ekstreme bortforklaringer...

 

Når jeg skriver at det finnes definisjoner på folk som har sex med trær, ja da mener jeg selvsagt folk som tenner på trær.. Ikke at noen går tur i skogen og plutselig blir så kåt at man må pule på et tre vet du :roll:

 

Jeg tar det opp igjen fordi det stadig dukker opp folk som sier "næh, drit i legninger, jeg er hetero men jeg puler på gutter" og det blir bare feil!Da er man ikke hetero, da er man homo eller bi.. at folk fornekter dette synes jeg er tullete..

Lenke til kommentar
Nå snakker jeg ikke om at man er så kåt at man MÅ ha sex der og da.. akkurat som folk brukte det som en unnskyldning i den andre tråden "man er ikke bi om man bare må ha sex der og da og har seg med en kompis" Det blir for dumt og dekke over legninger med ekstreme bortforklaringer...

 

Når jeg skriver at det finnes definisjoner på folk som har sex med trær, ja da mener jeg selvsagt folk som tenner på trær.. Ikke at noen går tur i skogen og plutselig blir så kåt at man må pule på et tre vet du :roll:

 

Jeg tar det opp igjen fordi det stadig dukker opp folk som sier "næh, drit i legninger, jeg er hetero men jeg puler på gutter" og det blir bare feil!Da er man ikke hetero, da er man homo eller bi.. at folk fornekter dette synes jeg er tullete..

Jaja . . Folk er forskjellige Melinda, og som sagt så tolker vi følelser annerledes, og oppfatter ting annerledes.

Lenke til kommentar

Skrivefeilene i pollen er rettet på, og kommentarene til dette er slettet. Det er fint om man heller sier ifra på PM til den aktuelle moderatoren som satte opp pollen framfor å kommentere dette i tråden og dermed bidra til off-topic. :)

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...