Gå til innhold

EPoX hovedkort på Komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nå begynner det jo å ligne noe. Bare å hive inn noen Lite-On-brennere, kanskje noen DVD-filmer og litt lavere priser så vil de nok få større andel av pengene mine.

 

PS. Jeg handler fra Databutikken i morgen - pga. vareutvalget/prisene/og god stepping på en CPU :D

Lenke til kommentar

Databutikken er forsåvidt en bra sjappe, de har endel varer som andre ikke har. Men frakten er høy, og de har aldri det jeg skal ha på lager. Forsåvidt synes jeg de aldri har noen ting som helst på lager, men men. Komplett er iallefall til å stole på når det gjelder leveringsdatoer, og er som regel de første til å få ting på lager pga sitt nære forhold til Norek, som importerer det meste her til lands.

Lenke til kommentar

PS. Jeg handler fra Databutikken i morgen - pga. vareutvalget/prisene/og god stepping på en CPU :D

 

Hørte jeg god stepping på en CPU?! :wink: Hvilken hastighet gjelder det (regner med at det er AMD T-bred b det er snakk om)? Skal kjøpe meg en ny CPU, men jeg vet ikke hvor de har best stepping skjønneru.

Lenke til kommentar
"]For komplett er seriøse igrunn! lol  :roll:

? Komplett er seriøse de da din fjott.

 

komplett er nok den mest seriøse nettbutikken i norge innen pc, de har litt mer system enn de andre. Det går fort å pakke en pakke for dem når de har orden noe 50% av de andre butikkene mangler... :lol: skal ikke nevne hvilke, men jeg har mine erfaringer... :shrug:

Lenke til kommentar

så å si alle nettbutikkene i norge handler fra norek, og ettersom komplett bruker norek som lager såå... vel logisk nok går det bedre å bestille fra komplett enn de andre kopiene :)

 

var bra de fikk epox, de har noen av de beste oc hk'ene

 

mangler bare et par skikkelige vifter/kjøleribber med komplett-priser, så er alt bra :)

Lenke til kommentar
Flexi Data er ikke for privatpersoner. PCUtstyr har også de samme produktene som Komplett.

 

Flexi-Data er for privatpersoner! Men det er en liten fordel å bo i nærheten av Bergen :)

 

Beklager. Skulle skrevet at de ikke sender pakker til privatpersoner. My bad :)

Lenke til kommentar

Anbefaler 8RDA+ eller 8RGA+. G'en har integrert skjermkort, men det ka disables. Fordelen med G er at du kan stille VDD i BIOS, og da lett oppnå 200MHZ fsb og høyere. Husk å bytt kjøling på Northbridge hvis du går over 1,6vdd. MOSFET kjøling og southbridge er også viktig.

Lenke til kommentar

Angående komplett.no's seriøsitet. Jeg vet om mange som har ekstremt dårlig erfaring med komplett, meg inklusiv. Jeg har nå fått 3 (!!!) defekte MSI kort fra dem, og de har nektet og erstatte disse fordi de mener jeg har overklokket dem istykker.

Lenke til kommentar
Fikk lyst til å skrive jeg og ! Det er ikke alle som er fornøyd med Komplett ! Det gikk bra noen ganger, men plutselig en gang ble jeg ble sååå fornøyd at jeg ALDRI kommer til å handle der mer ! Mpx er mye raskere, mye mer menneskelig, og har like bra priser !

Vet ikke om no shappe værre en mpx. utsatt min s55 utallige ganger... fikk mail , stod den kom inn den 14 men på sidene dems stod det den 12. hele tia utsatt. sparte noen kr på handle i den lokale sjappa på borgstorenter. kosta 3.2 med kammera..

Lenke til kommentar

Duran:

 

Ser du får til 12,5 200 på et Abit NF7-s versjon 1.2.

Har samme hovedkortet eg, med Twinmos PC3200 Ram m/Winbond.

Eg kjøre 200 x 11,5 på en XP2100+ ved en temperatur på 40-46 grader (avlest i Hardware doctor). Stepping AIUHB 0301

 

Hvilken stepping har du på CPU-en din? Siden du får presset den til 12,5?

Og ved hvilken temperatur? Hvilken spenning?

 

Prøvde å få den til å kjøre 12 x 200 eg, den startet i Windows såvidt det var men ekstremt ustabil. Derimot helt superstabil i 11,5 x 200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...