Gå til innhold

Hvor langt har du kommet i MGS4?


ToLi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK!

ITavisen klarte faktisk og gi spillet en 5-er! Utrolig....

Har de faktisk spilt spillet, eller har de bare lest og sett på bildene på coveret??

Dette må jo være 7 poeng ut av 6 mulige?

Men Itavisen er drevet av idioter, ikke bare skriver de middelmådige artikler. De sprer gamle rykter, og oversetter all informasjon de finner på nettet og kaller det nyheter :p

5 er alt for lavt til ett spill som MGS4, hvis de gav GTA 4 en sekser. Er det til å flire av, de eier i såfall ikke smak. GTA IV var en skuffelse sammenlignet med MGS4. Fuck Itavisen! :w00t:

Lenke til kommentar

Ja syntes ikke GTA var såååå utrolig kult. Har jo spilt greia før liksom. Ikke det at det er så utrolig mye revolusjonerende med spillinga i MGS, men det er historien, stemningen, hele pakken som er så utroooolig godt laget at det overgår alt annet.

Lenke til kommentar
OK!

ITavisen klarte faktisk og gi spillet en 5-er! Utrolig....

Har de faktisk spilt spillet, eller har de bare lest og sett på bildene på coveret??

Dette må jo være 7 poeng ut av 6 mulige?

 

Er det så grusomt?

Forventer du virkelig at alle skal elske og hylle MGS4? Seriøst?

 

Meninger, folkens. Kanskje han ikke hadde spesielt sansen for evigvarende cutscenes. Ikke veit jeg. Det gjør han forsåvidt ikke til en dårligere spillanmelder av den grunn.

 

EDIT: Og hva så om GTA fikk bedre terningkast? Kanskje de faktisk likte det bedre? Jeg ser ikke helt forbrytelsen i det.

Endret av RevX
Lenke til kommentar
OK!

ITavisen klarte faktisk og gi spillet en 5-er! Utrolig....

Har de faktisk spilt spillet, eller har de bare lest og sett på bildene på coveret??

Dette må jo være 7 poeng ut av 6 mulige?

 

Er det så grusomt?

Forventer du virkelig at alle skal elske og hylle MGS4? Seriøst?

 

Meninger, folkens. Kanskje han ikke hadde spesielt sansen for evigvarende cutscenes. Ikke veit jeg. Det gjør han forsåvidt ikke til en dårligere spillanmelder av den grunn.

 

EDIT: Og hva så om GTA fikk bedre terningkast? Kanskje de faktisk likte det bedre? Jeg ser ikke helt forbrytelsen i det.

Ingen som sier noe om at det er en forbrytelse, men fakumet er at det virker som at personen har gått for fort gjennom spillet og kanskje ikke forstått det som er så genialt med spillet. Det å kritisere det for lange filmsekvenser blir helt latterlig da disse spillene alltid har hatt dette. Det er som en slags bonus, eller gevinst for å kjempe seg gjennom spillet :)

 

5 er vel og bra, men når ett generelt dårligere spill på alle plan får en sekser, syntes jeg MGS4 også fortjener det.

GTA IV var kanskje et veldig bra spill, men i lengden ble det ensformig og kjedelig. Du har utrolig mye penger, men ingenting å bruke dem på. Vice City og San Andreas gav ihvertfall litt mening i forhold til penger :roll:

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Om spillet hadde kommet til Xbox, så hadde nok Itavisen garantert gitt den en 6'er...Xbotters -_-

 

5/6 er ikke dårlig, men har jeg anmeldt det, så har det nok fått 10/6 !

 

Just ferdig med Act3 ( Tok 10 timer ) og det tar jo fanden meg helt av :D

 

Men er Metal Gear Solid 4 årets beste spill? Tidenes beste spill? Guds gave til PlayStation 3?

 

Nei.

 

Satan de e tåpen

Endret av Oakis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...