Gå til innhold

Hvor langt har du kommet i MGS4?


ToLi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha kjedet meg igjennom første del (midtøsten) og gjort meg ferdig med den første boss-kampen (blekksprutdama) la jeg spillet på hylla.

 

Får bare ikke tro det var for godt?! :ermm:

 

Jo dessverre :cry:

Det falt liksom ikke helt i smak hos meg dette spillet her. Smak og behag tenker jeg.

 

Synns ikke den delen var alt for artig jeg heller, men spillet blir bare bedre og bedre. Nå er riktignok jeg en hardbarka MGS-fan, så det skulle vært veldig dårlig om ikke jeg skulle like det, egentlig. Men jeg er målløs, for et spill!! Skal litt til å "toppe" MGS1/2, for det er de beste spillene jeg noen gang har spilt, men skulle ikke forundre meg om dette viser seg å være bedere, når jeg om noen dager runner det..

 

Takk Hideo Kojima, for den herlige MGS-sagaen :D

 

Edit: Men det er som du sier, smak og behag. Du skal da få lov til å ikke syns noe om spillet du..

Endret av beverpower
Lenke til kommentar
Oppdatert status, ferdig :)

 

Til spørsmålet over: Det er steder i spillet du bør ha spilt serien for å ordentlig forstå og få gåsehud av. Act 4 er primeksempel på det. Jeg mista kontrollen og kjente tårene i øyekroken.

Jeg har aldri spilt et MGS spill før, men har uansett kjent mye gåsehud skal jeg love deg, + en del små tårer. Spesielt sammen med Naomi!

Lenke til kommentar
Har nettopp startet på Act 4. Får gåsehud på hele kroppen av å være tilbake til Shadow Moses. Så langt elseker jeg spillet mer enn mitt eget liv. FANTASTISK!!!!

 

Visste ikke at det var Shadow Moses i Act4 :p Men det gav meg enda en grunn til å spille mere :) Bare synd for noen om de syntes det blir litt spoiler :hmm:

 

Lenke til kommentar

Syns mgs1 og 2 var helt utrolige når de kom. Jeg viste ingen ting om enern når den kom. Bare en kompis av meg som sa jeg MÅTTE kjøpe det spillet. Jaja tenkte jeg... Hekta fra dag en. Konspirasjons teorier fikk en ny dimensjon i 2-ern. 3-ern spilte jeg aldri igjennom. Litt trist, men sikkert fornuftig at serien slutter nå. Gleder meg til slutten :)

Lenke til kommentar
da sletter du innlegget og han under deg bør slette innlegget...har ikke lyst på spoilere på et spill jeg har ventet på siden mgs1-2...likte ikke så godt 3ern men spilte igjennom det=)

Men sykt artig å se at det er så bra....stoler på det jeg leser når det er mgs-fans som skriver:D

Når det er en offisiell trailer på det, kan det ikke bli kalt spoiler.

Lenke til kommentar
da sletter du innlegget og han under deg bør slette innlegget...har ikke lyst på spoilere på et spill jeg har ventet på siden mgs1-2...likte ikke så godt 3ern men spilte igjennom det=)

Men sykt artig å se at det er så bra....stoler på det jeg leser når det er mgs-fans som skriver:D

Når det er en offisiell trailer på det, kan det ikke bli kalt spoiler.

Det va vel egentlig det jeg tenkte :p

Lenke til kommentar
da sletter du innlegget og han under deg bør slette innlegget...har ikke lyst på spoilere på et spill jeg har ventet på siden mgs1-2...likte ikke så godt 3ern men spilte igjennom det=)

Men sykt artig å se at det er så bra....stoler på det jeg leser når det er mgs-fans som skriver:D

Når det er en offisiell trailer på det, kan det ikke bli kalt spoiler.

 

Det ble ikke sagt noe om når i spillet det skjedde.

Lenke til kommentar

Jeg brukt 4-5 RPG raketter. Da gikk hun ned for telling ;)

Driver å prøver å ta Raging Raven. Har død tre ganger, vært utrolig nær å ta han, men nå begynner det virkelig å bli frustrerende. Noen her som har noen tips på hvordan dere slo han?

Lenke til kommentar

Jeg brukt 4-5 RPG raketter. Da gikk hun ned for telling ;)

Driver å prøver å ta Raging Raven. Har død tre ganger, vært utrolig nær å ta han, men nå begynner det virkelig å bli frustrerende. Noen her som har noen tips på hvordan dere slo han?

 

Tusen takk, det hjalp veldig. Var ikke noe vanskelig nå:)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...