Gå til innhold

Hvor langt har du kommet i MGS4?


ToLi

Anbefalte innlegg

Må bare si at dette spillet er helt fantastisk! Klarte ikke slippe hendene av spaken i går (torsdag 12 juni). Satt konstant uten pause, fulstendig oppslukt i 8 timer i strekk å holdt pusten av alt som skjedde! :new_woot:

Jeg har akkurat kommet meg til act 3. Act 1 og 2 var vidundelige.

FOR ET SPILL!!! :love::new_woot::dribble::ph34r::love::cry::D:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en av de som tar meg god tid med spillet, når jeg har venta på det så mange år vil jeg ikke at det skal være over på en dag eller to.

Ok, så suger jeg kanskje litt og, og bruker mye tid ;)

Kan ligge lenge gjemt og lære meg fiendens rutiner før jeg beveger meg videre, knerte en her og der på veien, leite etter ting, utforske områder etc. Det er det som er mgs-kos for meg :)

Fikk spilt litt over sju timer i går, og er litt forbi starten på andre akt.

 

Synes det har vært litt i minste laget av cutscenes og codecpreik så langt, men antar at det blir bedre og mer. Akkurat når det gjelder MGS digger jeg slikt, i andre spill ville jeg brått blitt utålmodig hadde de hatt like mye :)

 

Spiller på Solid Normal, og spillet så langt har vært fantastisk!

Helt klart altfor tidlig for meg å rangere det blant MGS-spillene, men det forundrer meg ikke om det når opp til MGS2 (som er det beste i mine øyne).

 

Glad det ikke er fint vær i dag, så blir det ikke så mange som maser på å få meg ut :)

 

Humoren til Kojima er det klasse over!

Lenke til kommentar

Det er minimalt med codec preik i MGS4. Synes det er ganske synd egentlig.

 

Du kan bare ringe til to stykker med codecen. Det er et par som ringer deg i løpet av spillet, men ikk på langt nær like mange som i de tidligere spilla.

 

Er godt på vei inn i Act 4 btw. Fy faen som jeg digger dette kappittelet.

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig. Jeg klarte rett og slett ikke å legge det fra meg, det var altfor mange gåter jeg ville ha svar på som presset meg til å spille videre helt til det var slutt. Og det er egentlig det eneste negative med spillet, at det slutter...og akkurat nå klarer jeg ikke å se hvordan noe skal klare å toppe dette...

Lenke til kommentar
Jeg er ferdig. Jeg klarte rett og slett ikke å legge det fra meg, det var altfor mange gåter jeg ville ha svar på som presset meg til å spille videre helt til det var slutt. Og det er egentlig det eneste negative med spillet, at det slutter...og akkurat nå klarer jeg ikke å se hvordan noe skal klare å toppe dette...

 

helt enig!:) beste spillet ever!:)

Det er liksom det finnes gode spill, vi snakker half life,gears of war osv men de kan man legge fra seg uten problemer, med mgs er det et stort problem, for det er hele tida noe som pusher deg videre for å få svar!:)

Lenke til kommentar
Etter å ha kjedet meg igjennom første del (midtøsten) og gjort meg ferdig med den første boss-kampen (blekksprutdama) la jeg spillet på hylla.

 

Får bare ikke tro det var for godt?! :ermm:

 

Akkurat begynt på tredje act! Gleder meg sånn til fortsettelsen..Jeg forguder MGS-serien og er veldig spent på om det blir bedre enn 2'ern (syns og den er klart best, hittil..)

 

Dette spillet er helt genialt, på alle områder..

Lenke til kommentar
Etter å ha kjedet meg igjennom første del (midtøsten) og gjort meg ferdig med den første boss-kampen (blekksprutdama) la jeg spillet på hylla.

 

Får bare ikke tro det var for godt?! :ermm:

 

Jo dessverre :cry:

Det falt liksom ikke helt i smak hos meg dette spillet her. Smak og behag tenker jeg.

Lenke til kommentar

Klarte å komme til Act 3 igår etter å ha spilt i nesten hele dag. For et fantastisk spill. Tror nok dette overgår favoritten min MGS til PS1. Bare å vente å se.

 

Akkurat nå så prøver jeg å finne på andre ting, slik at jeg ikke blir ferdig med spillet. Orker ikke ødelegge årets spill ved å runne det på 2 dager. Valgte også Big Boss Hard for å få en utfordring.

Lenke til kommentar
16 timer, oj ikke et rent lite spill nei. Jeg har tenkt å kjøpe dette, men er helt ny innenfor mgs-frilogien, vil det ødelegge mye av spillopplevelsen min? :(

 

Vet ikke helt. Tror kanskje det ødela litt for meg. Men hvis du vil lære litt om historien til disse spilla kan du sjekke ut disse filmene. De går detaljert igjennom alle spilla i serien og gir nok et ganske godt inntrykk av hva det hele går ut på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...