Gå til innhold

Tråden om Pacific Blue!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Siden omtrent alle andre serier har fått en egen tråd, tenkte jeg å lage en om Pacific Blue, som nettopp har begyndt på TV2 Zebra.

Her kan vi diskutere episodene, stille spørsmål, og andre ting som er relaterte til serien :)

Da kan jeg begynde med et spørsmål: Begyndte de å sende det i forrige uke? Så nettopp en episode på TV nå, men det var s1e4. Virket veldig rart å begynne på episode 4, men er vell kanskje jeg som ikke har fått med meg at det har gått en uke.

Og for de som ikke vet hva Pacific Blue er (om det finst noen), er her en link til IMDB.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Repriser vet jeg ingenting om, men Pacific Blue går

mandag - torsdag kl. 22:50.

Begynte med sesong 1, litt kjedelig for min del, liker bedre

sesongene som kommer senere :p

Skrevet (endret)

Men det er en ting jeg har tenkt på .

I Baywatch , oppførte de seg ikke som politi i hver eneste episode da? De hoppet i sjøen for og redde folk . samtidlig var de fleste episodene fulle av kriminelle som ikke kunne svømme

Endret av Sir_Tonnes
Skrevet
Days of our life har bedre skuespillere og story line enn dette makkverket av en serie.

Er kanskje ikke verdens beste serie, mtp skuespillere og storyline, men forsatt en veldig koselig sommerserie :)

Skrevet
Småflaut gjensyn. Blir litt som å se MacGyver - det funker ikke like bra lenger.

Enig der. Husker det som en konge serie, men blir liksom ikke det samme nå flere år etter...

Skrevet
Se på det som en reise tilbake :) Ikke bry dere med Vhs kvaliteten eller at dere har sett alt før

Bare det at Pacific Blue står på om kveldene er nok for meg :)

Enig der!

Får skikkelig sommerfølelse av Pacific Blue..

Edland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...