Gå til innhold

Konkurranse: Vinn kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger det. Skal kjøpe et Antec P182 snart. Men vinner jeg nå slipper jeg å bruke penger på kabinett. Det betyr at jeg heller kan kan kjøpe et dyrere skjermkort.

La meg vinne....

Skrevet (endret)
Hvis jeg vinner et til P182 skal pappa få det :D

wOot, techs har du vunnet før?

//BurBn typ

Nei, men jeg har et P182

Endret av techs
Skrevet

Spennende, vinner jeg eller blir det enda en konkurranse å følge opp i en evig lang liste over de man ikke vinner :p

Trur jeg traff på alle svarene.

Skrevet (endret)
Hva mener dere med sprsmål nr. 3? (etterfølgeren til Antec P182) Kommer det et P1xx kabinett til? Eller er det bare et lurespørsmål? :S

Merkelig det der, finner ingen av navnene under Performance One kategorien..

Link til antecs side her

Endret av ukjentbruker
Skrevet (endret)

"Konkurransen eksisterer ikke, eller du er forut din tid.." får jeg når jeg prøver å sende inn svar...

Edit: fixed

Endret av lperik
Skrevet

Er det noe galt med siste spørsmål? Etterfølgeren til 182 må jo være 182SE, eller?

Jeg kan ikke se at de har noen kabinetter som heter hverken 182.184 eller 200 for den sags skyld...

Skrevet

Vinner jeg en av chassiene får jeg endelig byggd om systemet mitt fra en Dell Dimension 9150(lol)...

Da må enten jeg eller broderen vinne:p

Forresten: Noen som vet om jeg har klagerett om jeg hører merkelige lyder fra PSU'en under oppstart(hadde dette i ca. 10-20 min før den ble vanlig igjen, men har begynt å forsvinne igjen..)??? Ca. 5mnd gammmel, men har nå 2 års garanti..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...