Gå til innhold

Les Hardware.no på mobilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er bra. Som KnewtFan sa, så blir det ikke lenger like dyrt å laste ned hw.no. Har tele2 abonnement. Kommer nok til å holde meg til mobil.tek.no, den holder liksom styr på alt:)

lurer dere på om linker funker er det ikke verre enn å skrive dem inn i nettleseren på PC-en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hallo, sett opp m.hw.no slik at det virker for mobil.hardware.no da! Hvem gidder vel skrive en så lang URL fra mobil? :)

Skrevet
Endelig kan jeg surfe hardware uten at Iphonen klikker! :w00t:

Godt jobba :love:

Hva galt har du gjort med din iPhone da?

Jeg har ingen problem med å lese fullversjonen av hw.no med min iPhone, klikke meg inn på forumet, logge meg inn og skrive dette innlegget...

(ja, dette skriver jeg på en iPhone)

Skrevet

Tre saker representert med bilde var da litt lite? Kan være greit hvis man sjekker hver dag, men jeg kunne godt tenkt meg de siste 30-40 artiklene, med bilde.

Skrevet

Hvorbor blir ikke spørsmålet om "m." i stedet for "mobil." besvart? Det kan vel ikke være vanskelig å sette opp forward på "m." (og kanskje "mob."/"wap." også)?

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet
Hvorbor blir ikke spørsmålet om "m." i stedet for "mobil." besvart? Det kan vel ikke være vanskelig å sette opp forward på "m." (og kanskje "mob."/"wap." også)?

Dette er et must!!!

Satt på toget i går og prøvde m. wap. og mob. før jeg tilslutt mobil..

• 4 uker senere...
Skrevet

Sukk - nå trodde jeg at m./w.-snarveiene var på plass, men den gang ei. Hvorfor svarer ikke noen i HW-nettverket på hvorfor noe så enkelt og samtidig mer brukervennlig ikke blir implementert?

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet
m.hw.no fungerer ikke :p

Fixed! :)

Er det mulig å få en "Diskuter i forumet"-link i artiklene? (IP.Board Pro-skinnet er greit å bruke på iPhone i allefall)

Det bør vi ha ja - vi skal se nærmere på det! :)

• 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...