Gå til innhold

Det kan være morsomt å moderere.


Essem

Anbefalte innlegg

En viss admin har det usansynlig festlig med å moderere i kveld, og da blir det mye morsomt. Selvfølgelig følger jeg retningslinjene slavisk og sensurerer brukernavn, selv om det ikke er så mye uthenging :)

 

the-incredible-hulk-20080530041628135.jpg

Hulk hate puny users spamming thread with off-topic. Hulk like girls. Hulk SMASH off-topic posts. Hulk hate annoying administrators always wanting puny users to complain on pm and not in thread that is moderated. Stupid **** is weakling, Hulk STRONG! Hulk now administrator. Puny users should not dare to complain in this thread over smashed off-topic posts.

 

Hulk says keep on topic or Hulk smash your puny balls. Girls not be afraid, Hulk nice guy to girls.

 

 

post-151236-1213217950_thumb.jpg

Don't make administrator angry. You won't like administrator when he's angry.

 

 

Nummer 2

Kutt ut persondiskusjonen. Streken under er strek for den diskusjonen. Noe mer som kommer etter den magiske streken bør være saklig og relatert til artikkelen. :)

 

Simsalabim, den magiske streken som forhindrer off-topic dras nå av mitt magiske tastatur, all reaksjon på moderering og magiske streker skal gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert:

 

 

____________________________________ <---- Magisk strek.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vittig når de gjør litt sånn ut av modereringa ja.

 

Selv så skriver jeg ekstremt lange rapporteringer om jeg kjeder meg.

 

edit:

Slenger opp noen flere morsomme modereringer:

 

Fra en tråd om piratvare:

Shiver me timbers, I zee pirates in ze horizon.

 

Dette er en piratfri sone, Captain Jack Sparrow og hans likesinnede bes derfor opptre på ikke-pirataktige måter her på forumet.

 

Tråden stenges :)

Fra en tråd om hvordan hacke et facebook-spill:

Jeg hacker meg like godt til en stenging jeg :)

 

Fra en annen tråd:

Reaksjon på administrators raseriutbrudd skal som alltid gjøres på pm og ikke i tråden hvor fråtsing finner sted.

 

"Administrator SMASH!" ;)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Mer moro:

Hadde tråden hatt tittel "Hvor mange innlegg har DU fjernet?" hadde jeg svart noe sånt som,

 

Gutt, 19 år gammel, fjernet 18 innlegg bare i denne tråden, for off-topic og uthenging. Enkelte debattanter burde gå i seg selv og tenke litt over hvordan de fremstår, og hva de skriver. Denne tråden er ikke til for å henge ut andre for sine valg.

 

Dette innlegget skal ikke under noen omstendighet kommenteres i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...