Yngvardo Skrevet torsdag kl 19:23 Skrevet torsdag kl 19:23 Hei! Det var så fint i fjellet forrige helg at jeg har lyst å foreslå ny høst/fjellfotodag i helga! Lørdag er mer skyfritt enn søndag, men begge dager passer for meg. Trenger heller ikke dra langt, litt gåing i Bymarka lar oss jo også komme over tregrensa hvis vi ønsker. (type parkere innerst i Tømnmerdalsveien, og gå i retning Herbernsheia/Stadsheia) Eller: Bare kom med forslag, Trondheimsfjorden og andre vassdrag kan jo og være fine og enklere å nå. 😉
HelenaN Skrevet fredag kl 11:39 Skrevet fredag kl 11:39 Hei! Tror at jeg kommer hjem på lørdag kveld. Så jeg kan kanskje bli med på fototreff på søndag. Men er ikke sikker på det, så dere får velge dag og sted.
Yngvardo Skrevet fredag kl 17:25 Skrevet fredag kl 17:25 HelenaN skrev (5 timer siden): Hei! Tror at jeg kommer hjem på lørdag kveld. Så jeg kan kanskje bli med på fototreff på søndag. Men er ikke sikker på det.. Det ser dessverre ut til interessen for fototreff i helga er for liten, håper vi kan få det til en annen helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå