Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helena, takk for impuls-treffet vårt i dag. Det var jo over all forventning. Den gården kunne så absolutt fylle et helt fototreff. Vi var der jo nå omtrent så lenge som vi fotograferer på en lørdag - og da kunne jeg egentlig vært der dobbelt så lenge. Lurt at du hadde stativ med ja.

Du må lage et sett på Flickr, det blir historie det der. Kom hjem nå jeg, skal laste inn bilder. (Rart det var kaldere inne enn ute)

Lenke til kommentar

Takk selv! Ja, det ble jo kjempebra. Håper du er fornöyd med dine bilder! Skal pröve å få postet mine på Flickr på söndag eller måndag. Synd det ikke er åpent imorgen (tror jeg) og at vi ikke visste at det var så intressant, så kunne vi ha hatt fototreffet der, men Brattöra blir sikkert også fint.

Lenke til kommentar

Heisan!

 

Jeg har fulgt med på diskusjon.no lenge, men har ikke laget meg bruker før nylig. Bildekritikktråden og denne tråden er hyppig lest. Vurdere sterkt å komme på fototreff i Trondheim i fremtiden, men jeg er ofte opptatt på ettermiddagen og bor i Levanger.

 

Mine fotokunnskaper er vel på et ok til bra amatørnivå (tror jeg). Tar bilder veldig ofte og legger ut en del på Flickr. Ettersom fotomiljøet her i byen er svært lite, så savner jeg innimellom noen å fotografere sammen med, diskutere foto med, og lære av(ikke minst).

 

Tar oftest bilder av natur, men alt er av interesse. Prøver å utfordre meg selv iblandt, så jeg lærer mer.

Bruker idag Pentax K-5. (Tidligere Canonbruker).

 

 

Håper å kunne dukke opp på et av treffene dere har snart!

Lenke til kommentar

Heisan!

 

Jeg har fulgt med på diskusjon.no lenge, men har ikke laget meg bruker før nylig. Bildekritikktråden og denne tråden er hyppig lest. Vurdere sterkt å komme på fototreff i Trondheim i fremtiden, men jeg er ofte opptatt på ettermiddagen og bor i Levanger.

 

Mine fotokunnskaper er vel på et ok til bra amatørnivå (tror jeg). Tar bilder veldig ofte og legger ut en del på Flickr. Ettersom fotomiljøet her i byen er svært lite, så savner jeg innimellom noen å fotografere sammen med, diskutere foto med, og lære av(ikke minst).

 

Tar oftest bilder av natur, men alt er av interesse. Prøver å utfordre meg selv iblandt, så jeg lærer mer.

Bruker idag Pentax K-5. (Tidligere Canonbruker).

 

 

Håper å kunne dukke opp på et av treffene dere har snart!

 

 

Flott! Alltid plass til flere.

Lenke til kommentar

Heisan!

 

Jeg har fulgt med på diskusjon.no lenge, men har ikke laget meg bruker før nylig. Bildekritikktråden og denne tråden er hyppig lest. Vurdere sterkt å komme på fototreff i Trondheim i fremtiden, men jeg er ofte opptatt på ettermiddagen og bor i Levanger.

 

Mine fotokunnskaper er vel på et ok til bra amatørnivå (tror jeg). Tar bilder veldig ofte og legger ut en del på Flickr. Ettersom fotomiljøet her i byen er svært lite, så savner jeg innimellom noen å fotografere sammen med, diskutere foto med, og lære av(ikke minst).

 

Tar oftest bilder av natur, men alt er av interesse. Prøver å utfordre meg selv iblandt, så jeg lærer mer.

Bruker idag Pentax K-5. (Tidligere Canonbruker).

 

 

Håper å kunne dukke opp på et av treffene dere har snart!

 

Velkommen skal du være! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...