Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Jeg blir gjerne med på lördag. Nå ser det dessverre ut å blå dårlig vär, men YR kan jo ha feil. :)

 

Mange gode forslag azetlitz! Sverresborg, Hegra og Austrått har vi allaredan värt til, men det er jo mulig å gjöre de igjen om folk har lyst, spesielt nå når det har kommet noen nye i gruppen, og du hadde mye annet intressant.

 

Mine forslag for lördag:

 

- Turen Fosen-Skansen-Brattøra som Hege, Hagen og jeg gikk i mars. Der ute ved Skansen finnes det mye artig å ta bilde av og jeg drar gjerne dit igjen. Tror Hagen også hadde lyst med det. De holder jo på å river jernbanestasjonen og så byggs det et nytt hotell på Brattöra. Evt. kan det väre noe å ta bilde av også. Vi kunne gå på Rockheim café etterpå.

Tenker på den rute som er markert med grönt på det kart jeg postet her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=966497&view=findpost&p=17028342

 

- Gå fra Solsiden via Möllenberg og festningen til Bakklandet (café), eller motsatt retning, men det kanskje er hyggeligere å gjöre det en dag med pent vär?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer kanskje å slenge meg med på akamtreff for første gang jeg og nå på lørdag. Endelig en gang jeg har mulighet :p For min del er jeg åpen for det meste av steder da jeg har fotografert ganske lite etter at jeg kom til Trondheim. Eneste som hadde vært greit er om det ikke er så altfor trasig å komme til med buss.

Lenke til kommentar

Vurderer kanskje å slenge meg med på akamtreff for første gang jeg og nå på lørdag. Endelig en gang jeg har mulighet :p For min del er jeg åpen for det meste av steder da jeg har fotografert ganske lite etter at jeg kom til Trondheim. Eneste som hadde vært greit er om det ikke er så altfor trasig å komme til med buss.

 

Jo flere, jo bedre. :) Velkommen skal du være, i alle fall.

 

Hvis vi går for Helena sitt forslag, noe vi godt kan gjøre, selv om flere av oss har gått den ruta før, så går det i alle fall buss dit.

 

Går for en av de turene Helena nevner jeg.

 

Grønnruta, da regner jeg med?

 

Er her fortsatt og skyter fremdeles mest fashion / reklame :)

 

Ok. :) Hadde vært artig om du ble med på et treff igjen. Du kan jo "briefe" litt med alt du har lært på fotofagskolen. :p:)

 

Men tilbake til treff. Lørdag kl 11, eller? Jernbanestasjonen?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Nå ser det dessverre ut å blå dårlig vär, men YR kan jo ha feil. :)

 

Skulle vært fredagstreff da ... Opp mot 18 grader og skinnende sol er ikke feil. :-)

 

Bare synd at slike godværsdager har blitt like skjeldne som kveldens midnattsolformørkelse.

 

Jeg var med sist gang, men denne gangen tror jeg at jeg står over. 14:00 på lørdag er det noe så skjeldent som kamp i amerikansk fotball på Lade med byens stolthet, og når det er bergensere som kommer på besøk så må det jo bare bli en klassiker som må foreviges på "film".

Endret av azetlitz
Lenke til kommentar

azetlitz: Jeg tror kanskje været blir OK. Yr-automatikken sier en ting, mens metrologene sier at det antakelig blir oppholds på formiddagen. Og du rekker begge deler, i alle fall om vi starter kl 11. Du MÅ ikke være med til siste slutt. Jeg vurderer å stikke opp på Lade og fotografere dem jeg også, etter treffet. :)

Lenke til kommentar

Hvis vi går for Helena sitt forslag, noe vi godt kan gjøre, selv om flere av oss har gått den ruta før, så går det i alle fall buss dit.

 

Men tilbake til treff. Lørdag kl 11, eller? Jernbanestasjonen?

 

Aha, dere har värt der för? Ja, jeg har jo misset noen fototreffer. Om du og de andre synes det er OK å gjöre det igjen så passer Jernbanestasjonen kl. 11 bra for meg.

Lenke til kommentar

Hvis vi går for Helena sitt forslag, noe vi godt kan gjøre, selv om flere av oss har gått den ruta før, så går det i alle fall buss dit.

 

Men tilbake til treff. Lørdag kl 11, eller? Jernbanestasjonen?

 

Aha, dere har värt der för? Ja, jeg har jo misset noen fototreffer. Om du og de andre synes det er OK å gjöre det igjen så passer Jernbanestasjonen kl. 11 bra for meg.

 

Været ser ut til å være fint i følge yr.no nå. Uanskvett å melde været i Trondheim er like lette som å skyte på løpende villsvin med bind for øynene(*).

 

Jernbanestasjonen kl 11 høres bra ut. Kona har bilder på kunstutstilling på Ila på lørdag, så jeg må dit senest klokka 15:30, så blir ikke med til Lade.

 

(*) Neste kamerahus skal være værtett... :ph34r:

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Nå har vi vel fastsatt hva vi skal gjøre og sånn, men tenkte jeg likevel skulle informere om at det er musikkfest i Trondheim på lørdag (fortalte kona meg). Info fra trdevents.no:

 

Gratis konserter på flere scener! Torvet, Hornemansgården, Nidarosdomen, Vår Frue kirke, Nordre gate, Lamoparken, Ila (flere steder), Bakklandet, Rockheim og Buranhus musikksenter.

 

Fullt program her: http://musikkfesttrondheim.no/

 

Noe å satse på istedet, eller skal vi følge opprinnelig plan?

Lenke til kommentar

Jernbanestasjonen kl. 11 passer fint for min del og. Så regner med jeg surrer meg nedover til da ;)

 

Jeg blir gjerne med. KL. 11.00 passer utmerket.

Vi kan ja bestemme oss når vi treffes om vi skal gå opp til torget.

 

Hilsen, Hagen

 

Fint at dere blir med, og et godt forslag Hagen (om at vi kan vente med å bestemme oss)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...