Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Viktig info til de som ikke vet enda om de skal være med på mat-delen: Kona har sagt at fredag kl 14 er siste frist for å si ifra. :)

 

Jeg skulle gjerne deltatt, men siden jeg i disse dager befinner meg 80 mil unna, i midnattsolens rike, så må jeg dessverre stå over. Blir det fint vær så ligger det nok ann til et særdeles hyggelig treff, for de som er heldige nok å befinne seg på riktig breddegrad.

 

Ja, jeg regna med at du var nordafor. Er du tilbake til august-treffet, eller?

 

Skal se om jeg ikke klarer å komme sammen med noen av mine frender i Trøndelag Fotoklubb :) Litt avhengig av hva familien skal på lørdag. Får håpe at man kan delta noen timer om ikke annet :)

 

Den er grei, And79. :) Jada, det er lov å være med selv om man ikke blir med på mat-delen. Men vi deler opp treffet i 2 deler, altså. Første del er Heimdal sentrum. Andre del spørs på hvor mange som har bil og hvor mange ledige plasser de har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann..

 

Hans Granhus her fra Trøndelag Fotoklubb.

Jeg vil gjerne også være med på dette..

Fikk tips fra André Rødahl

Regner med å være med på hele dagen.

 

 

Håper det kan bli Lærerikt for meg.

 

Velkommen skal du være. :) Da noterer jeg en person til som skal ha vafler og grillmat. :)

Lenke til kommentar

Viktig info til de som ikke vet enda om de skal være med på mat-delen: Kona har sagt at fredag kl 14 er siste frist for å si ifra. :)

 

Jeg skulle gjerne deltatt, men siden jeg i disse dager befinner meg 80 mil unna, i midnattsolens rike, så må jeg dessverre stå over. Blir det fint vær så ligger det nok ann til et særdeles hyggelig treff, for de som er heldige nok å befinne seg på riktig breddegrad.

 

Ja, jeg regna med at du var nordafor. Er du tilbake til august-treffet, eller?

 

 

Vi får se. Foreløpig har jeg ikke lagt noen planer, men tar det litt på sparket, avhengig av blant annet været. Er også avhengig av at fotoutstyret holder seg, for lukkeren har virkelig fått kjørt seg på de første 10 dagene. Jeg synes jeg hører lukkeren skrike i smerte hver gang jeg setter på intervallfotografering. :-)

Lenke til kommentar

Vi får se. Foreløpig har jeg ikke lagt noen planer, men tar det litt på sparket, avhengig av blant annet været. Er også avhengig av at fotoutstyret holder seg, for lukkeren har virkelig fått kjørt seg på de første 10 dagene. Jeg synes jeg hører lukkeren skrike i smerte hver gang jeg setter på intervallfotografering. :-)

 

Ouch. :) Du tester ut timelapse nå eller?

 

Ellers, så er status som følger:

 

Påmeldte:

KristineS

Eivind84

HegeLH +3 +baby

HelenaN

Hazelman

Johnblund

RandiA

Pentimuml +1

jyppe

Willy B. (ikke registrert her på forumet)

 

Kanskje:

n0stra

 

Bare foto, ikke vaffel og grilling:

And79

 

Kanskje, bare foto:

Shadowmaster + kanskje samboer

 

Dersom lista mangler noen, eller noen er i feil kategori, så si ifra.

 

De som vil forhåndsbetale 150,- for maten, kan sette de inn på konto: nittini 00 null 1 førtifire null 41. Merk betalingen "Mat fototreff" e.l.

 

Edit 2 ganger 30/6: Oppdatert deltakerliste

 

Edit 2 ganger 1/7: Oppdatert deltakerliste

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Jeg skal komme, går ut ifra jeg finner frem. :yes:

 

Du av alle burde jo vite hvor Åsheim barneskole er hen. :p:D

 

Tar du buss, eller? Hvis ja, kan du bare gå av på Heimdal sentrum, og derfra ser du jernbanestasjonen.

 

Ouch. :) Du tester ut timelapse nå eller?

Prøver i alle fall. Har nå rundet 23000 bilder på 10 dager.

 

Får håpe det viser seg å være verdt det. :) 23.000 er MANGE. :ohmy:

 

Er lite aktiv på forumet, men velger å kaste meg på det her om du har plass! Vil gjerne være med på hele dagen og betale på forskudd

 

Velkommen skal du være. :) Kontonr ser du i noen poster over denne.

 

Det er fortsatt plass til fler, om det er enda noen som vurderer å bli med.

Lenke til kommentar

De har vel gjort noe påbygg de siste årene. Ungdomsskolen er helt ny da, men den ligger ikke i retningen du skal. Er du klar til å gå fra parkeringsplassen 10:45, så er det bare å slå følge med meg. :)

 

La forresten til tlfnr'et mitt i hovedposten for dette treffet, for de som kanskje trenger det for lørdagen. Eller senere, for den saks skyld.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Det går bra, takk for hjelp. Jeg kan jo sykle også, men kan ha med litt mer utstyr med bilen da..og den trenger å lufte seg noen ganger i året. Sjekket buss, jeg må ta overgang ved Samfunnet, og da kommer jeg frem enten 10 eller 12 ser det ut til, ikke 11. Derfor er det greiest med bil.

Lenke til kommentar

Som ny bruker, så har jeg vel nye muligheter?? Som And79 er jeg medlem av Trøndelag Fotoklubb og vil gjerne komme å treffe andre "fotografer" i Trondheim. Men alt avhenger om kjærringa bestemmer seg for å presse ut ungen før den tid så klart

Lenke til kommentar

Aller først en oppfordring til alle som skal på treffet og være på med vaffel- og grill-delen:

 

Om du har bil, så møt helst opp med den.

 

Jeg har planlagt en ekskursjon mellom vaflene og grillingen, men jeg vet det er flere som ikke har bil, og da får vi evt et transportproblem. Det vanlige er at den som stiller med bil for andre, får noen bensinkroner av de som sitter på. Selv har jeg plass til 4 i tillegg til meg selv i bilen (dersom man skviser 3 baki).

 

Som ny bruker, så har jeg vel nye muligheter?? Som And79 er jeg medlem av Trøndelag Fotoklubb og vil gjerne komme å treffe andre "fotografer" i Trondheim. Men alt avhenger om kjærringa bestemmer seg for å presse ut ungen før den tid så klart

 

Helt klart, jyppe. :) Håper alt ordner seg, og at du kommer.

Lenke til kommentar

Da har jeg en liten godbit til dere. Kona har satt opp menyen for lørdagen:

 

Kaffeservering kl. 13:00

 

Hjemmelagede vafler med rømme og syltetøy. (bringebær og jordbær)

 

Kaffe (og te? De som vil ha te istedet for kaffe, si ifra)

 

Grillmat ca kl 16:00

 

Bratwurst (Småskalaprodukt fra Gammelgården Lysklæt, produsert av

økologisk frilandsgris)

 

Grillspyd (Marinert svin Indre- og kyllingfilet i kombinasjon med løk,

paprika og mais)

 

Hjemmelaget potetsalat

 

Ferskt hjemmebakt brød

 

Klassisk grønn salat

 

Dressing

 

Drikke: Ta med selv. Eventuelt vann eller div. saft.

 

Viktig: Dersom du har allergier eller intoleranser ift denne menyen, si ifra på PM eller her i tråden så fort som mulig.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Du verden...dette blir jo litt av en sommerfest.... :thumbup:

 

Satser på det, ja. :)

 

Får håpe det viser seg å være verdt det. :) 23.000 er MANGE. :ohmy:

 

Et snitt på 2300 bilder per dag er slettes ikke værst. En kort smakebit fra en av turene kan sees i Timelapse-tråden.

 

Lykke til på lørdag. Ligger ann til et kjempetreff.

 

Jeg så timelaps'en. Ikke altfor spennende, men den var vel mest en test?

 

Takk for det. Håper det blir like bra som det ser ut som. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...