Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, takk for treffet...fint at det kommet nye med etter hvert. I dag kunne vi begynt senere :!: det var et strålende, varmt vær da jeg syklet hjem. (Tok en tur innom Solsiden først, et ærend, så opp Nordre, masse liv der, tok et par "sommerlige" bilder på veien hjem. Skal laste inn nå)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ut ifra det jeg har hørt av Kristine så var det en flott tur. Var skikkelig frustrert over at jeg ikke kunne være med denne gangen heller, da jeg kjørte hjem fra jobb i morges.

 

Men i August ser det nå ut til at jeg skal få til å være med. ...såfremt det ikke blir ny turnus IGJEN.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg lurte på om folk er interessert i et treff ala det vi hadde på Rødde for 2 år siden, med vafler og kaffe først, og senere grillmat? Jeg tenkte vi kunne ha det hjemme hos meg og kona, med et par fotodestinasjoner i området i tillegg.

 

Pga dette med maten, så må det være påmelding, og prisen for maten blir ca. 150,-. Dersom vi blir veldig få personer, kan prisen bli litt høyere, men neppe over 200,-. Vi spanderer vann og evt saft som vi tilfeldigvis har litt av i skapet., men ellers tar man med drikke selv. De som var med på treffet på Rødde for 2 år siden husker vel den gode maten kona mi vartet opp med den gangen. Hun er ikke blitt noe dårligere kokke siden da - heller motsatt. :)

 

Høres dette interessant ut for treffet den 2. juli?

 

 

Og bare sånn at det er sagt: Det at jeg og kona ordner med grilling og sånn, betyr overhodet ikke at noe liknende er forventet av andre i fototreffgjengen. Vi gjør dette fordi vi har lyst og har mulighet til det. Vi har en stor terrasse med plass til oppimot 20 stk. Og slår været seg vrangt, får jeg nok låne det digre partyteltet til svogeren min.

 

PS: Oslo-folk som vil være med på treff i Trondheim - benytt sjansen. :)

Endret av Ratleto
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Randi: Tror Helena er hjemme da, men det får vi vite sikkert når hun er tilbake fra tur. Det går buss hit ja. Håper minst 1 til kan komme med bil, da én del av planen så langt er basert på bil. Man kommer hit både med nr 9 og 4. Sistnevnte går bare til Heimdal sentrum. Man kommer litt nærmere med nr 9. Enda nærmere kommer man med 43, men den går relativt sjelden. Kan komme med nærmere info når det evt trengs.

 

KristineS: Du får si ifra til kjæresten at han må få bytta vakt, eller sove kvelden før ellerno, sånn at han også får blitt med. :p:)

 

Eivind: Flotters. Kan du evt stille med bil også, eller? Spørs selvfølgelig på hvor mange vi blir, da men. Jeg klarer å pakke tilsammen 5 personer inn i vår bil. :)

Lenke til kommentar

Hei! Høres veldig kjekt ut med god mat og fototur. Flott initiativ Ratleto! :-)

 

Vi stiller sannsynligvis med to voksne og baby, hvis det går an. Vi skal ut og se etter fototurvennlig bæremeis... og kanskje får vi med oss niesen som er på besøk da, med eget fotoutstyr. Skal gi tilbakemelding om endelig antall når det nærmer seg.

 

Hege og Hagen

Lenke til kommentar

Så fint at du er hjemme, Helena. Jeg skal til Mostadmarka, Jernverket onsdag i neste uke, 29.Jeg tror jeg får omvisning, har ringt med en. Om du og Lars har lyst på en tur, slå dere med, eller om andre på gruppen har lyst på en ekstra fototur...jeg snakket med den mannen som var så hyggelig og låste oss inn i huset i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...