Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Jeg så timelaps'en. Ikke altfor spennende, men den var vel mest en test?

 

Det var bare en test ja. Var på fergen og fikk bare et infall. Fikk et lignende infall når jeg tok gondolheisen opp Narvikfjellet, men resultatet ble ikke så veldig oppmuntrende. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var bare en test ja. Var på fergen og fikk bare et infall. Fikk et lignende infall når jeg tok gondolheisen opp Narvikfjellet, men resultatet ble ikke så veldig oppmuntrende. :-)

 

Ok. :)

 

Jeg ønsker å ta med en person om det fortsatt er plass! Har også bil med 3 ledige plasser

 

Det er det. :) +1 notert.

 

Fint at vi blir så mange! Väret skal også bli bra, sier YR, og menyn höres fristende ut Ratleto. Det blir nok en hyggelig dag.

 

Jepp, været ser lovende ut. Kanskje litt regn frem til 12-tida (som sist), men deretter ser det ut til å bli bra, men ikke mer enn 17-18 grader.

Lenke til kommentar

Da er fristen for å melde seg på til vaffel- og grill-delen gått ut. Kona og jeg drar ut på handling nå straks.

 

n0stra: Vi klarer én person til ift serveringen, så om du kommer, så har vi mat til deg også.

 

PS: Det er selvfølgelig fortsatt mulig å være med på fotodelen for de som ønsker det. Denne delen har forsåvidt ingen begrensning.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Superbra initiativ. Også nå som jeg har tid og fungerende kamera igjen. Dessverre kommer jeg tilbake søndag. Regner med å kunne være med på den årlige photowalken som iirc vil komme før augusttreffet, så vi sees nok da. Kos dere!

Lenke til kommentar

For de som ikke fikk det med seg på slutten av dagen idag; jeg er personlig veldig interessert i å prøve å få samlet sammen til en fotodag hvor vi får tilgang til iallefall et par studiorigger, endel forskjellig utstyr både fastlys/studioblitzer/vanlige blitzer samt utløserkitt for forskjellige systemer slik at alle kan prøve. Samt noen modeller og passende lokale som kan huse oss alle (ekstra gøy om det er så fint vær at man kan leke med lyset utendørs også.

 

Hadde dette vært en mulighet? Har vært med på noe lignende før gjennom en tidligere jobb hos Loewe importøren på Nittedal men da var vi veldig mange og det ble veldig lite tid på hver. Men det var utrolig gøy.

 

 

BTW, for de som lurte på noe av det "stæsjet" jeg hadde med idag:

 

Skulderstativ http://www.amazon.com/CowboyStudio-Shoulder-Support-Camcorder-Camera/dp/B0036NMQ7S/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1309644477&sr=8-1

 

Omtale av ringblitz adapteren:

http://cheesycam.com/oh-oh-oh-o-flash-ring-flash-adapter/

 

Hvor du kan kjøpe den:

http://shop.ebay.com/greenlife-style/m.html?_nkw=Ring+Flash&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313&clk_rvr_id=245334785812 40 dollar inkl frakt.

Endret av n0stra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...