Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er langt fra vanskelig, men ta en titt her, så skal du nok klare det. Trenger du hjelp med å finne de riktige mappene og slikt senere, så bare spør.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Er det mulig å kjøpe iPhone 3gs i usa for bruk i norge ?

Reiser til New York på onsdag og funderer på å skaffe meg en iPhone

Skrevet (endret)

Personlig synes jeg det ikke høres lurt ut da du fort kan risikere å sitte med en 5000-kroners iPod i steden for den kule telefonen du kjøpte. Kjøp den i Norge og bit i der sure eplet. Er det noe du bør kjøpe derimot så er det iPod toucher til familie og venner for så å selge de videre for et par hundrelapper ekstra.

Kos deg på turen :)

Ellers så Anbefaler jeg deg å kjøpe Kindle eller Kindle DX mens du er der. Det er en investering du vil like om du er glad i lesing. Det er veeldig mye billigere enn å la den bli tatt i tollen. Faktisk er jeg interessert i å kjøpe en DX om du får tak i en. (pm)?

Endret av SpecialForce
Skrevet
Fått til SSH-greiene. Hvilke filer skal jeg flytte til hvor på iPhonen? :)

/Library/Themes

Hele mappen skal inn i Themes-mappen. Mappen ser gjerne ut som dette:

- Themenavn.mappe

-Icons

-Bundles

-Folders

- Wallpaper.png

- LockBackground

- Info.plist

Slik skal det se ut. Er mappen zippet eller noe, så unzip den før du overfører. Etter at det er overført, så aktiver themet i Winterboard.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Personlig synes jeg det ikke høres lurt ut da du fort kan risikere å sitte med en 5000-kroners iPod i steden for den kule telefonen du kjøpte. Kjøp den i Norge og bit i der sure eplet. Er det noe du bør kjøpe derimot så er det iPod toucher til familie og venner for så å selge de videre for et par hundrelapper ekstra.

Kos deg på turen :)

Ellers så Anbefaler jeg deg å kjøpe Kindle eller Kindle DX mens du er der. Det er en investering du vil like om du er glad i lesing. Det er veeldig mye billigere enn å la den bli tatt i tollen. Faktisk er jeg interessert i å kjøpe en DX om du får tak i en. (pm)?

Hehe, det jeg var redd for.

Hadde et lite håp om at det var mulig å skaffe en forholdsvis billig iPhone i New York og at jeg uten problemer kunne bruke den i Norge.

Planen var å skaffe en ipod touch, muligens quietcomfort 3/15 mens jeg først er der borte, har ikke satt opp liste over flere interessante ting :/

Takk takk :)

Skrevet

Mye amerikansk godteri er jo nettopp godt..? Hva med å importere noe sånt hjem igjen? Vet om mange godterifrelste som dreper for skittles og annet rart ^^ Selv er jeg utrolig svak for Trident Tyggis :)

Skrevet
Mye amerikansk godteri er jo nettopp godt..? Hva med å importere noe sånt hjem igjen? Vet om mange godterifrelste som dreper for skittles og annet rart ^^ Selv er jeg utrolig svak for Trident Tyggis :)

Trident tyggis er GOLDEN! Har 2 eller 3 pakker igjen, kjøpte sånn 20 når jeg var i England i fjor. Og reiser dit om 2 uker igjen, da blir det noen flere. Blå er grei, men oransj er heaven!

Sånn, nok off topic. Måtte bare si det. :p

Skrevet (endret)

Trident tyggis er GOLDEN! Har 2 eller 3 pakker igjen, kjøpte sånn 20 når jeg var i England i fjor. Og reiser dit om 2 uker igjen, da blir det noen flere. Blå er grei, men oransj er heaven!

Har en mistanke om at de britiske og amerikanske variantene av Trident er forskjellige. Gidder du å ta bilde av pakkene så jeg kan se hvilken variant det er? :=)post-109703-1263799616_thumb.jpg

Her er den amerikanske versjonen. Er dessverre litt usikker på om den leveres inkludert med undulat :p

Hvorfor ikke bare bestille godis herfra, gjort det menge ganger selv.
Fordi han faktisk skal d.r.a til USA og kan derfor slippe den elendige grensen vi har i Norge... Endret av SpecialForce
Skrevet

De her har Skittels, Hershey`s og masse annet digg fra Usa, Du må ha et firma for å handle fra de da, men de holder til i Norge/Bærum så det går kjapt. Jeg kjøper RedBullCola fra de.

Skrevet (endret)

Hadde du hatt mer enn sagmugg og holdt deg oppdatert ville du visst at en firmwareoppgradering er utrolig sannsynlig å komme i slutten av denne måneden, som vil bety for iPhoneeiere med amerikansk kontrakt at de vil risikere å miste muligheten til å bruke en villt genial telefon kun fordi oppdater-knappen var så fristende. Foreslår at du gjør mer ettersøking før du poster selv om meningen er god. Den beste måten å kjøpe en iPhone på er å dra til Frankrike og kjøpe den ferdig opplåst der. En lov der nede forbyr telefonselskapene å selge kun en låst versjon. De må også tilby en opplåst en for markedet.

Endret av SpecialForce
Skrevet

Det BØR bli bra! For nå har det vært en lang tørke på firmwareoppdateringene. Hva vi kan forvente i neste oppdatering er et mysterium. Håper på et nytt varslinssystem for SMS/MMS/Epost/Push Notifications blant annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...