Gå til innhold

Ny musematte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriveunderlag. Høres teit ut men funker kjempe. Slikt man fikk(I alle fall jeg) når man starter på skolen. Min har verdeskart på seg, og en slik underflate at den aldri glipper. Desverre var min belagt med flast, så den funket ikke med min nye optiske mus, men finnes sikkert mange som ikke har det. Den ga god glid, glapp aldri og var kjempe svær i forhold til andre musematter.

Lenke til kommentar

Jeg sikler fælt over fUnc, noen som har den som kan overbevise meg??

 

Er det mest image, eller er det vel anvendte penger??

 

Gjør jo ikke noe om det bare er penger, folk svir jo av tusener i kabinett modding, så det er jo mulig å ta det under det budsjettet men....

Lenke til kommentar

fUnc er helt klar best, iværtfall med intelli 3.0. Men med MX 500 synes jeg faktisk Ice Mat fungerer perfekt! men du MÅ ha mouse skatez, som du får kjøpt på microplex til 60,- . Men hvis du ikke har kjøpt mus vil jeg anbefale intelli 3.0 på det sterkeste!

 

Hilsen en erfaren cs spiller 8) .

Lenke til kommentar
men den e jo til og med billigare enn mx 500.. har du en test me dei to..? må vurdere vilken eg ska ha.. (har alltid vore logitech "fan" :shrug: )

 

Jeg har testet begge 2 ja. Intelli 3.0 er deiligere å holde i og knappene er bedre å trykke på, de er også veldig godt plaser etter hånda hvis du ikke har en veldig liten hånd. Med fUnc 1030 og mouse skatez er det ikke no som slår denne musa! Ja, musa er heller ikke dyr, absolutt vært hver krone!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...