Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kroppstråden


Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen tråder som gikk ut på generell diskusjon om kropp.

 

Så jeg tenkte at jeg kunne starte en tråd om det, her kan det diskuteres hva som er bra med en kropp, hva som er fint med en kropp og hvilke kroppsdeler du liker best på deg selv/andre eller på partneren din.

 

Kos dere. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fant ingen tråder som gikk ut på generell diskusjon om kropp.

 

Så jeg tenkte at jeg kunne starte en tråd om det, her kan det diskuteres hva som er bra med en kropp, hva som er fint med en kropp og hvilke kroppsdeler du liker best på deg selv/andre eller på partneren din.

 

Kos dere. :D

Zappy er deilig all over :dribble: Ble hyggelig overrasket første gang jeg så han naken :love:

Selv mener jeg at jeg har en ganske bra bakdel, selvom jeg er bittelitt overvektig :blush:

 

Ellers er jeg veldig fascinert av pupper og nøler ikke med å snu meg etter andre damer på gaten om jeg liker det jeg ser ^^ Øyne er også bra :D

Lenke til kommentar
For meg er rumpa den klart beste kroppsdelen. Synes det ser litt stusselig ut om jenta har en flat lita rumpe, uavhengig om hu har større bryst enn Katie Price. Så lenge rumpa er der, er alt bra, puppene er en ren bonus ;)

 

Er akkurat motsatt med meg. Pupper er best, og så kommer rumpe som bonus. :p Men for meg er det også sånn at pupper er lettere fine enn rumpa, så rumpa er kanskje viktig? :)

Lenke til kommentar

jeg elsker sommeren!

Hvorfor? Når ellers kan man se så mange vakre damer gå nedover gaten i sommerkjole? Alle damer er vakre på sin måte. Uansett hvordan man ser ut så er det en eller flere der ute i verdenen som syns du er utrolig deilig :D

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

Ordentlig mannerumpe er tingen! Og når korsryggen er "merket". Jeg er heldig og har en kjæreste som har begge <3 På jenter så digger jeg når man ser kragebeina og beina rundt midja :) Selv har jeg en kjempebra rumpe ;)

 

Nei, jeg tenner ikke på bein for anoreksi vrak er det verste jeg har sett!

Lenke til kommentar
Jeg liker rumpa best, så puppene, så magen.. :)

 

Slenger meg på den! Rumpa har mest å si for meg, så lenge puppene ER der, for å si det sånn. Magen er også viktig, men liker ikke at de er så tynne at hoftebeina stikker nesten lengre ut enn magen. Har ikke tenkt over det så mye før nå i sommer, men lårene og beina er også ganske viktig, syns jeg.

Lenke til kommentar
Ansiktet er viktig ja. Er jo det du skal se mest på. :p For mye fett er ikke alltid pent, men for lite er mye, mye verre.

Ansiktet er det viktigste, dama kan ha en kropp som en hver kan misunne henne, men vis hun ser ut som et skikkelig kvisetryne, med stygge lepper og krok nese, så ødelegger det mye, med mindre dama skal ha papir pose over hodet da :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...