Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kroppstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig er ansiktet viktig sånn sett, siden det er det man ser først og mest, men nå var det vel mer snakk om hvordan vi mente hva som var penest på kroppen, fra halsen og ned?

 

Ikke nødvendigvis. Står ikke noe om dette i første post. Kroppen er jo..ja..kroppen. Alt er med.

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er ansiktet viktig sånn sett, siden det er det man ser først og mest, men nå var det vel mer snakk om hvordan vi mente hva som var penest på kroppen, fra halsen og ned?

 

Ikke nødvendigvis. Står ikke noe om dette i første post. Kroppen er jo..ja..kroppen. Alt er med.

 

Ja, er feks noen som liker ører og neser veldig godt å kanskje ser på det først :p Det er jo kjempe mange som ser på øynene og synes de er kjempe sexye og resten av ansiktet er ikke så fint ;)

Lenke til kommentar

Pent smil og snille øyne er viktig for meg, samt ei sexy rumpe ;) (På gutter, nå er jeg heldig og har en kjæreste som har alt det, og mye mere til :love: )

På jenter synes jeg ganske store (ca C-cup) pupper, smal midje, rund og fast rumpe + passe tynne og sexye ben ser best ut. Jeg ville gjort mye for å få en slik kropp!

Endret av Loveboat
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er ansiktet viktig sånn sett, siden det er det man ser først og mest, men nå var det vel mer snakk om hvordan vi mente hva som var penest på kroppen, fra halsen og ned?

 

Ikke nødvendigvis. Står ikke noe om dette i første post. Kroppen er jo..ja..kroppen. Alt er med.

 

 

Yes, hele kroppen er med.

For da får man frem hva folk liker med hele kroppen!

Lenke til kommentar

Det som er viktig på gutter, er at de skal ha fine hender, fint smil, god rumpe og et søtt ansikt. Det som er viktig med hendene, er at de kan si mye. Fordi jeg mener at de kan fortelle litt om hvordan personen er, jeg liker litt store slanke hender, ikke sånn skikkelig tynne, men kanskje på en bredde på 2/3 cm, da virker de så robuste. Jeg liker et fint smil, fordi det er ganske viktig at jeg blir sjarmert av smilet og at ansiktet samspiller med det fantastiske smilet.

 

Jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som har alt det med mer, og jeg synes han er perfekt :blush:

Endret av Hypernurket
Lenke til kommentar
Ordentlig mannerumpe er tingen! Og når korsryggen er "merket". Jeg er heldig og har en kjæreste som har begge <3 På jenter så digger jeg når man ser kragebeina og beina rundt midja :) Selv har jeg en kjempebra rumpe ;)

 

Nei, jeg tenner ikke på bein for anoreksi vrak er det verste jeg har sett!

 

Var enig i den med jenter. Kragebeina, halsen, beina rundt midjen (hoftebena?). Rumpa, øynene, puppene :dribble:

Lenke til kommentar
jeg elsker sommeren!

Hvorfor? Når ellers kan man se så mange vakre damer gå nedover gaten i sommerkjole? Alle damer er vakre på sin måte. Uansett hvordan man ser ut så er det en eller flere der ute i verdenen som syns du er utrolig deilig :D

 

Det er sant!

Gjelder ikke bare jenter, når gutter kommer gående ned gaten med capribukser og i bar overkropp, eller med ei fin t-skjorte. Så er de jo fine for noen, for alle gutter er jo herlige på sin egen måte. Og det er jo uansett noen som synes de er fine slik som de er !

 

Woho!

Lenke til kommentar
Zappy er deilig all over :dribble: Ble hyggelig overrasket første gang jeg så han naken :love:

Selv mener jeg at jeg har en ganske bra bakdel, selvom jeg er bittelitt overvektig :blush:

 

Ellers er jeg veldig fascinert av pupper og nøler ikke med å snu meg etter andre damer på gaten om jeg liker det jeg ser ^^ Øyne er også bra :D

:blush:

Mortania har faktisk en helt utrolig fin rumpe. Rivalisert av det vakreste ansiktet og fantastiske pupper. Hva mer kan man be om? ^^

Lenke til kommentar
Det som er viktig på gutter, er at de skal ha fine hender

Fikk faktisk høre at jeg hadde fine hender :cool: selv om jeg ikke ser noe spessielt med hender i det heletatt :p

fullt av træl inni henda mine da, men sånn skal det være :)

 

Jeg syns pupper såklart er veldig fint, men man klager ikke om rumpa er nice heller.

Trur ikke jeg har noen "favoritt" kroppsdel på jenter.

Lenke til kommentar
Var enig i den med jenter. Kragebeina, halsen, beina rundt midjen (hoftebena?). Rumpa, øynene, puppene :dribble:

 

Ja, det er det heter ja, hoftebein ^^,

 

 

Hva er en fin mannerompe? Jentene i klassen dasker meg på rompa hele tiden så jeg lurer på om jeg ikke har fin rompe ;)

 

Dette var det nærmeste jeg kom, her ser du litt av rumpa(som så litt hårete ut her :S) og en perfekt korsrygg og nice rygg :D Rippa fra DeviantART for de som lurte på det ;)

 

Male_Back_I.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...