Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sesong 4 på vei nå, ja! Sarah kommer tilbake - confirmed!! Bagwell kommer seg ut!!! Mahone er skarpere enn noensinne!!!! Hvem finner Jason Lief først? Gretchen eller Scofield? Dette må være verdens beste serie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Merker det på kroppen at sesong 4 er rett rundt hjørnet.

Hva tror dere vil skje med Belick, Sucre og T-Bag de neste episodene? Ikke svar om du har lest spoiler.

Endret av JFM
Skrevet

Jeg håper og tror at ingen dør i løpet av de første episodene, men de nevnte personene opplever nok et h****, kanskje bortsett fraT-Bag, som lurer seg til noen privelegier. Blir spennende å se :)

Skrevet (endret)

Her i Norge braker det løs for amerikanerne i natt. :)

PS: Synd jeg drar til syden i natt før episoden er ute på nett, men jeg har lada opp mp3-spillern med musikk, tv og filmer til tusen. Så det får holde, er bare borte i ei uke så da blir det 3 episoder til meg da jeg kommer hjem tirsdag neste uke. Ettersom sesongstarten i år er to episoder akkurat som Heroes i år p.g.a. WGA-striken.

Endret av Mahavishnu
Skrevet
Som regel kommer vel pb episodene på torrentsider i 4 tiden om natta :) Se det på nettsider er som regel veldig dårlig kvalitet.

Ikke den sida jeg laster fra. Jeg laster i HD 720p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...