Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare tiden vil vise hva som skjer. :) Men er jo noe med det at både Sucre, Bellick og T-Bag er i Sona fortsatt, og siden T-Bag har boka til Whistler vil han nok spille en viktig rolle for Michael.

Personlig håper jeg IKKE de bruker for mye tid på å få folk inn og ut av fengsel denne sesongen. Selv om serien heter Prison Break, så har det blitt nok av det nå.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Sucre, T-Bag og Bellick er sansyneligvis ute av fengselet når vi retunerer til Prison Break i S4. Ifølge flere spoilere starter sesongen med Michael på et hotellrom i Los Angeles, en måned etter S3. Det er sagt at "blanks" vil bli fylt med blant annet flashbacks.

Lenke til kommentar

Haha jeg er rimelig sikker på at T-Bag kommer til å samarbeide med Gretchen spesielt siden hun er en tøff dame og er Scofield`s sin største fiende nå bortsett fra Whistler. Mahone er jo åpenbart en spion for Michael.

 

Edit: Ja, gretchen og T-Bag har scener sammen!

 

There will be scenes with T-Bag and Gretchen. Source: SpoilerTV
Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Nei, men i en av promoene så forteller Mahone Michael innside-ting angående The Company. F. eks en "blackbox" som lister alle agentene dems, pluss at vi ser han samarbeide med han nye agenten som skal styrte The Company sammen med Michael og gjengen.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Det er så fantastisk rævva at de valgte den skuespilleren til å spille politiagenten Don.. Klarer ikke å forestille meg han i andre roller enn i komedier og ellers andre useriøse filmer og tv-serier... Uff og uff.. Får håpe både han og jeg klarer å omstille oss og at det vil fungere i denne settingen...

Lenke til kommentar

Gleder meg, men det blir spennende og se om de klarer å holde pulsen din på like høyt nivå som under tidligere sesonger. Ut av det jeg har sett i promoene så virker det som om PB har tapt seg litt, og det som er særlig latterlig er at sarah kommer tilbake, og et hevntokt er ikke helt michael scofield. En vanskelig oppgave og holde serien like bra, men hvem vet, kansje fox klarer det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...