Gå til innhold

Første test av Duke Nukem Forever


Anbefalte innlegg

Er likevell sykt at forskjellen mellom 18+ og AO er pixelert sex, skulle tro de fleste i den alderen allerede har sett sin del av virkeligheten.

 

Men som sagt, jeg tror nok at om 3D Realms innkluderer det som var i Duke 3D, dvs strippere som flasher brystene for penger, så blir det ramaskrik og helvette. Enkelte klarer bare ikke å se når et spill skal være ment for et voksent publikum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la meg bare si det slik, i noen stater der borte kan du kjøre bil når du er 16, men kjøpe øl først når du er 21. men du kan bli rekruttert til militæret når du fyllet 18 uansett...

 

og jeg har inntrykk av at en del foreldre virkelig går rundt med fingra i ørene, solbriller for blinde og synger lalala for full hals når det gjelder hva deres barn har og ikke har gjort eller opplevd. og det gjelder uansett hvor en er i verden...

 

glem ei heller at "men vi må jo tenke på barna" er det politisk trumfkort. om noen kan si det om sin side av en politisk sak så kan du vinke farvel til all fornuft deretter...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Er likevell sykt at forskjellen mellom 18+ og AO er pixelert sex, skulle tro de fleste i den alderen allerede har sett sin del av virkeligheten.

Hvis det er USA du tenker på er vel de øverste merkningene Mature(17+) og Adults Only(18+). AO er vel bare noen svært få spill som har fått, salgene blir oftest minimale med denne ranken.

Lenke til kommentar

DUKE3D har en spesiell plass i gamer-hjerte. MEN håper virkelig de bruker like ql stemme og saftige uttrykk som i DUKE3D. Dette er jo tross alt et av særpregene til DukeNukem.

Minnes med et stort glis:

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum!

Heh, Heh, Heh, what a mess!

[Duke examines the Duke Nukem II arcade machine] Hmm, don't have time to play with myself.

Shake it baby! You wanna dance?

 

osv osv :)

Lenke til kommentar
For å sitere vår Australskboende brite, Ben "Yahtzee" Croshaw, med mindre dette spillet er en kur for minst en type kreft og menneskehetens største kulturelle bidrag, vil han og hver eneste anmelder på jorda sage rævva av det.

 

Da må jeg spørre deg Hvorfor? :p

La oss si de setter spille på lik linje med HL2 eller høyere, vil di sage rumpestumpen av spillet basert på et 10år(?) med forsinkelser og enorm hype?.

Så hvis spillet er bra å får f.eks en 9+ av 10.. så blir det redusert til 5 av 10 pga hype å forsinkninger?.. Man kan liksom ikke forvente at når du setter inn spillet så åpner et svarthull inn til en interplanterasik dimensjon når spillet endeli har kommet ut.. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg siterer Ben "Yahtzee" Croshaw:

 

"But what could be a better closing moment for 2007 than the release of a new Duke Nukem Forever teaser? Yes, it's seems 3dRealms have been doing something else than giving eachother piggybackrides for the last ten years. In a stroke, all the anticipation we have felt since 1998 was turned to a tazergun to the spine. I just hope that 3dRealms understands that if this game doesn't turn out to be history's greates contribution to human culture and the cure for at least one type of cancer, then I and every other reviewer on earth is going to saw it's bollocks off."

 

http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...zee-Goes-to-GDC

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Om du legger vekt på utviklingstid og hype som anmelder, kan du like så greit legge opp. Dessverre skjer det av og til, kanskje mer de siste 5 åra.

 

Hvorfor skal ikke utviklingstid og hype spille en rolle ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Fordi når alt kommer til alt er det selve produktet som teller, ikke omstendighetene rundt det.

 

Joda, men både utviklingstiden og hypen er jo en del av pakken. Man hyper jo opp et spill for å bygge opp forventningene slik at man igjen selger flere kopier. Hvis det viser seg at produktet ikke er i nærheten å være det man hyper det opp til å være, så burde det da ha en viss påvirkning på sluttkarakteren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Er helt uenig med deg der ThomasM. Hypen bør ikke ha noe som helst å si for karakteren ett spill får.
Den bør ikke ha det, men jeg synes virkelig det var tilfelle når det kom til både Halo 3 og Grand Theft Auto IV. Ingen av disse spillene var ikke så gode som deres Metacritic-ranking skulle tilsi.
Lenke til kommentar
Er helt uenig med deg der ThomasM. Hypen bør ikke ha noe som helst å si for karakteren ett spill får.
Den bør ikke ha det, men jeg synes virkelig det var tilfelle når det kom til både Halo 3 og Grand Theft Auto IV. Ingen av disse spillene var ikke så gode som deres Metacritic-ranking skulle tilsi.

 

Hva er du? Halo 3 og GTA IV er 2 av de beste spillene i nyere tid...

 

Anyway, mimrer tilbake til da jeg satt forran steinblokkpc'n og spilte Duke 3D, har sånn collectors edition ettellerannetsted (svart, STOOR eske)... Det var den gang.

"Damn, I'm looking good" "I'm Gods gift to women" <- pure epic.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...