Gå til innhold

Age Of Conan runder MILLIONEN eksemplarer !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merk dette er shippa eksemplarer til butikkene, ikke faktiske salg/registrering av kontoer. Der har de runda 500k som nevn i artikkelen. :)

Men fremdeles, bra jobba Funcom, tipper de 300k blir solgt ganske kjappt.

Skrevet (endret)

Det hadde vært stilig å hørt hvor mange som er solgt i Norge.

Med tanke på at vi har totalt 7,5% innbygger som bruker nynorsk (ref: wiki), dvs ca 375.000mann, så skal det ikke mye til før det er flere i Norge som bruker Conan enn nynorsk. Da kan vi for alvor begynne å prate om å innføre spillet som norsk kultur-arv ;)

Endret av Aran
Skrevet

Med tanke på at vi har totalt 7,5% innbygger som bruker nynorsk (ref: wiki), dvs ca 375.000mann, så skal det ikke mye til før det er flere i Norge som bruker Conan enn nynorsk. Da kan vi for alvor begynne å prate om å innføre spillet som norsk kultur-arv ;)

at det noen gang kommer til å være flere enn 375 000 som spiller conan i Norge tror jeg er veldig lite sannsynlig. Hvis jeg ikke her helt på jordet så tror jeg det er 100-200 tusen i norge som spiller wow?

Skrevet

at det noen gang kommer til å være flere enn 375 000 som spiller conan i Norge tror jeg er veldig lite sannsynlig. Hvis jeg ikke her helt på jordet så tror jeg det er 100-200 tusen i norge som spiller wow?

Jeg tror faktisk Conan passer bedre for nordmenn enn WoW , er ikke umulig at det kommer til å være fler nordmenn som spiller Conan i forhold til innbyggertallet enn andre land .

1.Age of conan er NORSKT produsert .

2. Verdenen , serlig Cimmeria er designet utifra norsk natur .

3. Vi er jo tross alt noen barske vikinger ;)

Jeg legger til at dette er 1 million shipped eksemplarer , man må krype før man kan gå så dette lover vertfall bra .

Skrevet
Er det mulig å skaffe seg CD-key uten å kjøpe ein fysisk kopi då? For viss ikkje så er det uansett meiningslaust å telje digital nedlasting.

Det er spesielt utbredt med US versjonen at man kan kjøpe bare CD-key, men dette er nok fra webshapper som får tilsendt en boks med nøkkelen i og regnes antaglig med i tellingen.

Skrevet
Er det mulig å skaffe seg CD-key uten å kjøpe ein fysisk kopi då? For viss ikkje så er det uansett meiningslaust å telje digital nedlasting.

Det er spesielt utbredt med US versjonen at man kan kjøpe bare CD-key, men dette er nok fra webshapper som får tilsendt en boks med nøkkelen i og regnes antaglig med i tellingen.

Åjoda! :) Går fint med EU-versjonen og! :)

https://register.ageofconan.com/signup/ctrl/register/conan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...