Bulletus Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 http://hopey.netfonds.no/release.php?id=20...6.Hugin.1225739 Godt jobba Funcom
MrLee Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Merk dette er shippa eksemplarer til butikkene, ikke faktiske salg/registrering av kontoer. Der har de runda 500k som nevn i artikkelen. Men fremdeles, bra jobba Funcom, tipper de 300k blir solgt ganske kjappt.
Monsoon Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det hadde vært stilig å hørt hvor mange som er solgt i Norge. Med tanke på at vi har totalt 7,5% innbygger som bruker nynorsk (ref: wiki), dvs ca 375.000mann, så skal det ikke mye til før det er flere i Norge som bruker Conan enn nynorsk. Da kan vi for alvor begynne å prate om å innføre spillet som norsk kultur-arv Endret 6. juni 2008 av Aran
Andre88no Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Det hadde vært stilig å hørt hvor mange som er solgt i Norge. Med tanke på at vi har totalt 7,5% innbygger som bruker nynorsk (ref: wiki), dvs ca 375.000mann, så skal det ikke mye til før det er flere i Norge som bruker Conan enn nynorsk. Da kan vi for alvor begynne å prate om å innføre spillet som norsk kultur-arv at det noen gang kommer til å være flere enn 375 000 som spiller conan i Norge tror jeg er veldig lite sannsynlig. Hvis jeg ikke her helt på jordet så tror jeg det er 100-200 tusen i norge som spiller wow?
Bulletus Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Det hadde vært stilig å hørt hvor mange som er solgt i Norge. Med tanke på at vi har totalt 7,5% innbygger som bruker nynorsk (ref: wiki), dvs ca 375.000mann, så skal det ikke mye til før det er flere i Norge som bruker Conan enn nynorsk. Da kan vi for alvor begynne å prate om å innføre spillet som norsk kultur-arv at det noen gang kommer til å være flere enn 375 000 som spiller conan i Norge tror jeg er veldig lite sannsynlig. Hvis jeg ikke her helt på jordet så tror jeg det er 100-200 tusen i norge som spiller wow? Jeg tror faktisk Conan passer bedre for nordmenn enn WoW , er ikke umulig at det kommer til å være fler nordmenn som spiller Conan i forhold til innbyggertallet enn andre land . 1.Age of conan er NORSKT produsert . 2. Verdenen , serlig Cimmeria er designet utifra norsk natur . 3. Vi er jo tross alt noen barske vikinger Jeg legger til at dette er 1 million shipped eksemplarer , man må krype før man kan gå så dette lover vertfall bra .
Fruktkake Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Lurer på om de tar digital nedlasting med i det regnestykket.
Bulletus Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Lurer på om de tar digital nedlasting med i det regnestykket. Antaglig ikke .
Vemund Veien Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Er det mulig å skaffe seg CD-key uten å kjøpe ein fysisk kopi då? For viss ikkje så er det uansett meiningslaust å telje digital nedlasting.
Monsoon Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Er det mulig å skaffe seg CD-key uten å kjøpe ein fysisk kopi då? For viss ikkje så er det uansett meiningslaust å telje digital nedlasting. Det er spesielt utbredt med US versjonen at man kan kjøpe bare CD-key, men dette er nok fra webshapper som får tilsendt en boks med nøkkelen i og regnes antaglig med i tellingen.
Bulletus Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 http://www.curse.com/articles/details/10509/
Arne Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Er det mulig å skaffe seg CD-key uten å kjøpe ein fysisk kopi då? For viss ikkje så er det uansett meiningslaust å telje digital nedlasting. Det er spesielt utbredt med US versjonen at man kan kjøpe bare CD-key, men dette er nok fra webshapper som får tilsendt en boks med nøkkelen i og regnes antaglig med i tellingen. Åjoda! Går fint med EU-versjonen og! https://register.ageofconan.com/signup/ctrl/register/conan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå