Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg også fryktelig mye til The Hobbit-filmene. Tror nok jeg kommer til å kjenne LOTR-feberen på kroppen i ukene før den første kommer på kino.

 

Edit: The Tree of Life regissert av Malick, ja. Av en eller annen grunn tenkte jeg at det er en Aronofsky-film. :blush:

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Edit: The Tree of Life regissert av Malick, ja. Av en eller annen grunn tenkte jeg at det er en Aronofsky-film. :blush:

Er vel lett å knytte assosiasjoner til The Fountain av Aronofsky når man hører om The Tree of Life. Gleder meg også til denne filmen. Spennende når man egentlig ikke helt vet så mye om hvordan filmen vil utarte seg.

 

 

Topp 10 visuelt vakre filmer:

1. The Fountain

the_fountain2.jpg

 

2. Eternal Sunshine of the Spotless Mind

eternal-sunshine_l.jpg

 

3. Into The Wild

into-the-wild-emile-hirsch.jpg

 

4. 2001: A Space Odyssey

monolith.jpg

 

5. Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom

g-21.jpg

 

6. Lost In Translation

3985671274_a0f884a703.jpg

 

7. The Thin Red Line

wittkid.jpg

 

8. The Fall

thefallo.jpg

 

9. Blade Runner

roy.jpg

 

10. Sunshine

sunshine_movie_trailer5.jpg

 

Det er vanskelig å finne bilder som passer til mine tanker om filmen på internett, men jeg har ikke tilgang til mine dvd-filmer på dette tidspunktet.

Selve stillbildene er kanskje ikke vakre i seg selv når man ser de slik. Det er ofte slik at når man først ser konteksten mellom bildene, historien og karakterene, selve atmosfæren, at de blir vakre.

Endret av Levaiathan
Lenke til kommentar
Levaiathan, har ikke sett The Fall og Sunshine. Hvordan er The Fall? Har aldri hørt om den før, men den så utrolig vakker ut. Nesten litt som Bom yeoreum...

Jeg synes filmen er nokså bra. Fortellermåten og det visuelle er dens sterkeste sider. Den har dog ikke mye felles med Bom yeoreum. The Fall er en veldig merkelig film igrunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...