Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke Larry David eller Curb. Jeg blir så utrolig flau på andres vegne at jeg alltid må slå av. Dette gjelder for øvrig også The Office (britisk og amerikansk), George i Seinfeld (som er basert på Larry David) og alle karakterene til Sacha Baron Cohen.

Sett Extras? Den slår alt på den fronten.

 

Topp 5, ...ehmm, hvor ble det av power search?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarer ikke Larry David eller Curb. Jeg blir så utrolig flau på andres vegne at jeg alltid må slå av. Dette gjelder for øvrig også The Office (britisk og amerikansk), George i Seinfeld (som er basert på Larry David) og alle karakterene til Sacha Baron Cohen.

Sett Extras? Den slår alt på den fronten.

 

Topp 5, ...ehmm, hvor ble det av power search?

Good call, Extras er i akkurat samme bane. Likevel synes jeg det er litt morsommere da det er snakk om kjendiser. Patrick Stewart som "saw everything", Harry Potter som har fags og en ferdig utrullet kondom, Orlando Bloom som er så usikker at det blir fælt - jeg ler som oftest av det.

 

Det skal være sagt at det kjipeste "cringe"-øyeblikket noensinne var i en episode av Extras hvor Gervais ber blondie-damen spørre ham etter autografen for å imponere hun nye som er flyttet inn. Jeg fikk vondt i sjelen av det.

Lenke til kommentar

Extras er strålende.

 

Curb Your Enthusiasm ga jeg opp etter å ha sett første episode, der 90% av tiden gikk med til å stirre tomt på Larry David som ble beskyldt for å ha hatt ereksjon i en eller annen sosial sammenheng, men forklarte det med at stoffet i buksa hadde foldet seg på ereksjon-lookalike-vis. Snork.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke Larry David eller Curb. Jeg blir så utrolig flau på andres vegne at jeg alltid må slå av. Dette gjelder for øvrig også The Office (britisk og amerikansk), George i Seinfeld (som er basert på Larry David) og alle karakterene til Sacha Baron Cohen.

Sett Extras? Den slår alt på den fronten.

 

Topp 5, ...ehmm, hvor ble det av power search?

Good call, Extras er i akkurat samme bane. Likevel synes jeg det er litt morsommere da det er snakk om kjendiser. Patrick Stewart som "saw everything", Harry Potter som har fags og en ferdig utrullet kondom, Orlando Bloom som er så usikker at det blir fælt - jeg ler som oftest av det.

 

Det skal være sagt at det kjipeste "cringe"-øyeblikket noensinne var i en episode av Extras hvor Gervais ber blondie-damen spørre ham etter autografen for å imponere hun nye som er flyttet inn. Jeg fikk vondt i sjelen av det.

Du vet at Ricky Gervais er en skuespiller og at han bare spiller en karakter i Extras? :p

Lenke til kommentar

Litt seint, men her er mine sette filmer i Januar.

 

Januar

 

6/6

(500) Days of Summer (2009)

12 Angry Men (1957)

 

5/6

Fargo* (1996)

 

4/6

Trailer Park Boys: Countdown to Liquor Day (2009)

The Invention of Lying (2009)

Zombieland (2009)

Factotum (2005)

Patton (1970)

New York, I Love You (2009)

Mongoland (2001)

 

3/6

The Mission (1986)

Event Horizon (1997)

Post Grad (2009)

Whip It (2009)

 

2/6

Paranormal Activity (2007)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...