Gå til innhold

Listefeber - Tråden for oss som elsker lister


Awesome X

Anbefalte innlegg

Winnowill skrev (2 minutter siden):

Veldig enig i de 3 første filmene, alle han er veldig god i.

Utenom LadyHawke så mener jeg at jeg ikke har sett de andre, selv om både 7 og 8 faktisk ser kjente ut. 

Det hender innimellom at jeg ser eldre filmer og gjennkjenner at jeg har sett den, men ikke ratet den. Antagelig fordi jeg først så filmen når jeg var ung og såklart ikke klarer å huske alle filmer jeg har sett fra den perioden - og som et typisk 80talls nøkkelbarn hvor en hadde en forelder som jobbet tidlig til sent så fikk en med seg temmelig mange filmer man sikkert ikke burde ha fått med seg når man var en viss alder 😆

Ja, Rutger ble vel egentlig kjapt ei "videofilmstjerne", hvert fall de hvor han selv hadde hovedrolle, klart en del var nok også typiske kabel-tv thrillere, ofte med HBO i bakgrunn. Men selv disse var jo underholdende å se på de sene nettene.

Mamma var nok ei som var litt for ofte hjemmeværende, så ble mest til at de litt spesielle og mer voksne filmene de så man i barnebursdager eller med storebrødrene til kompiser, ettersom de var gamle nok til å leie titlene vi helst ønsket å se, fremfor barnefilmer og Kaptein Sabeltanns siste eventyr.

Men slikt hadde ei kjip pris, overaktiv fantasi og mye søvnløse netter ble det jo, særlig etter å ha sett noen zombie filmer for mange. I dag kan en le godt av det, men når man er 9-10 år, så var Return of the Living Dead (1985) den skumleste filmen på jord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...