Gå til innhold

Har bedre lyd enn Ipod


Anbefalte innlegg

Hva er svada med det jeg sier da?

 

Alt du skriver om meg og mine meninger er det reneste svada. Du kunne prøve å holde deg til sak, og ikke diskutere person? Men skjønner at det er vanskelig for deg, og du er tydeligvis unntatt retningslinjene her på amobil. Men er et nettsted av det useriøse slaget, så er det vel nettopp slike ting man kan forvente.

Men la meg spørre deg; Hvorfor denne trangen til å omtale min person på et offentlig forum? Egentlig er det morsomt å se hvor mye makt jeg har over deg, ettersom du tydeligvis bare _må_ kommentere mine innlegg, med personkarakteristikker.

Når du kommer med usaklig \ubegrunnet kritikk vil jeg gjerne kommentere. Amobil beviser vell hvilken makt det har over deg når du hele tiden må skrive her? Hva er det jeg omtaler om deg som person, jeg omtaler kun at du har gitte meninger, noe du til stadighet gjør ovenfor meg og så da har jo jeg og tydelig "makt" over deg, eller? Hvor er personkarakteristikkene forresten? Jeg har vell kalt deg kverulant et par ganger tidligere, men du har jo sagt at jeg har vrangforestillinger osv så jeg ser ikke helt at det jeg gjør er verre enn hva du gjør?

 

Det er vell dette jeg synes er typisk med deg poe, du begynner å diskutere med\om personer hver gang du ikke greier backe opp påstandene dine med kilder. Men jeg gir deg utfordringen, hvor er kritikken av testen M-R bruker? Hva er galt med den?

 

Jeg skal prøve å avslutte nå poe med midnre du kommer med masse påstander\diskusjoner rundt meg og hva jeg mener\synes, vi er i det minste enig om at vi er uenige!

 

For å oppsummere ift tråden: Lyden på w890i\w910i er grei, MEN det jeg reagerer på er at disse har walkmanbrandingen. Om de hadde vært i K-serien e.l. hadde jeg ikke reagert, men en skal forvente å finne det ypperste av lydkvalitet når produsenten lager tlfer spesifikt rettet mot musikkmarkedet. Mange synes nok lyden er god nok, men for meg som driver med musikkproduksjon og har testet utallige musikkmobiler og mp3-spillere holder enkelte av walkmanmobilene ikke helt mål for mine ører. Blir det samme som at en kameraspesifikk mobil sliter med fargebalansen, støynivå i mørket osv. Jeg ble f.eks utrolig skuffet over N93i som skulle være bra på kaemra men som ikke greide hamle opp med K800i\N73 som var langt billigere.

Endret av Delavar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal prøve å avslutte nå poe med midnre du kommer med masse påstander\diskusjoner rundt meg og hva jeg mener\synes, vi er i det minste enig om at vi er uenige!

 

Hvorfor blander du inn saklig argumentasjon i persondebatten? Forskjellen på meg og deg er som følger: Jeg diskuterer i hovedsak sak, og ikke person, du diskuterer i hovedsak person, og ikke sak, hvis du er uenig. Ser du forskjellen?

 

Og nei, du har ingen som helst makt over meg, og amobil får akkurat den seriøsiteten de fortjener fra meg.

Lenke til kommentar

Tja, i mitt hode er forskjellen stikk motsatt, jeg backer opp alle mine påstander, kommer sjelden med karakteristikker så jeg synes det er helt omvendt av hva du synes, men nå begynenr dette å bli off-topic? Jeg synes heller ikke du har makt over meg (dette var noe du brakte på banen) så da er vi da hjertens (u)enige ;)

Lenke til kommentar
Tja, i mitt hode er forskjellen stikk motsatt, jeg backer opp alle mine påstander, kommer sjelden med karakteristikker så jeg synes det er helt omvendt av hva du synes, men nå begynenr dette å bli off-topic? Jeg synes heller ikke du har makt over meg (dette var noe du brakte på banen) så da er vi da hjertens (u)enige ;)

 

Da tror jeg du bør gå tilbake i tråden, eller gjerne flere tråder, og se hvem som tillegger motparten meninger, og hvem som til stadighet må dra inn personkarakteristikker i sin argumentasjon...

Lenke til kommentar

Årsaken til at denne tråden ikke er stengt på grunn av usakligheter, er nok at den tilhører en artikkel og det bør være mulig å gi tilbakemeldinger til artikkelen. Fint hvis vi kan løse dette som voksne mennesker ved å avslutte usaklighetene og personangrepene, slik at man ikke trenger å gjøre andre tiltak :)

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Jeg vil råde deg til akkurat det samme, så ser du at jeg har rett ;) Du kan imidlertid ta en kikk på hvem som påstår de har kilder og hvem som faktisk kommer med kilder ;)

Jada, vi er uenige om sak der.

Neste gang skal jeg rope høyere når du kommer med personkarakteristikker, slik at du ser at du er først ute. Jeg gidder ikke begynne å bla meg tilbake i denne tråden, for jeg _vet_ jeg har rett :p

Angående mine kilder så har jeg da gang på gang postet dem her. Enkle google søk, klarer du fint selv...

 

Årsaken til at denne tråden ikke er stengt på grunn av usakligheter, er nok at den tilhører en artikkel og det bør være mulig å gi tilbakemeldinger til artikkelen. Fint hvis vi kan løse dette som voksne mennesker å avslutte usaklighetene og personangrepene, slik at man ikke trenger å gjøre andre tiltak :)

 

Hehehe... Morsommt :!: Hvilke tiltak foreslår du? Dra hjem til Poe og jule ham opp? :innocent:

Lenke til kommentar

Kutt ut persondiskusjonen. Streken under er strek for den diskusjonen. Noe mer som kommer etter den magiske streken bør være saklig og relatert til artikkelen. :)

 

Simsalabim, den magiske streken som forhindrer off-topic dras nå av mitt magiske tastatur, all reaksjon på moderering og magiske streker skal gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert:

 

 

____________________________________ <---- Magisk strek.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...