Gå til innhold

Microplex = expensive.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått feilsendte varer, ødelagte varer, og feil priser på varene jeg har kjøpt fra både microplex og komplett. Begge har etter en telefon fixa opp etter seg. Klager tror jeg har mye med den som ringer da det du sier der avgjør om du får det lett eller ikke. KJøpte en mist silent twin fra microplex. den ene vifta stoppa. Fikk 2 sendt i posten og den var her 2 dager etter jeg ringte. ikke noe å klage på det. Men når det gjelder hjelp senere, reklamasjon, garanti og oppfølgning er microplex kongen på haugen. Ingenting over, ingenting vedsidenav, ingen telefonkø, raske svar på mail, hyggelig og imøtekommende alltid. GOOOO miCropleX :woot:

 

(min mening)

Lenke til kommentar

jeg handler alltid på microplex når jeg skal ha noe av den slags utstyr som dem selger.

En gang bestillte jeg noe igjennom 3dfxcool sammens med en kompis (siden han skulle ha noe derfra) og da mangla halvparten av det vi bestillte(betalte for allt som mangla og). Resten kom ikke før nesten en uke etterpå (etter vi ringte og klaga).

Lenke til kommentar
jeg handler alltid på microplex når jeg skal ha noe av den slags utstyr som dem selger.

En gang bestillte jeg noe igjennom 3dfxcool sammens med en kompis (siden han skulle ha noe derfra) og da mangla halvparten av det vi bestillte(betalte for allt som mangla og). Resten kom ikke før nesten en uke etterpå (etter vi ringte og klaga).

 

Det er noe som skjer overalt, fikk en pakke for en uke siden fra microplex og der manglet det div men det var tatt betalt for alt, begrunnelsen var at de hadde sendt det de hadde så jeg skulle slippe og vente, resten ville bli ettersendt når det kom inn.

Lenke til kommentar

Jepp melder meg på, microplex har blitt alt for dyrt, i tillegg kommer frakten, eller ekspidisjongebyr er det vel som er så høyt?

 

mange av mine kamerater har slutta å handle der nettopp pga prisen, bra service er ikke alt det heller da

 

pleier ikke han som driver microplex å være på forumet her da? en komentar fra han hadde jo vært greit?

 

:yes:

Lenke til kommentar
pleier ikke han som driver microplex å være på forumet her da? en komentar fra han hadde jo vært greit?

Hei!

 

Joda, vi er innom både titt og ofte vi, men det er ikke alltid vi får med oss alle trådene så om det er spesifike spørsmål til oss fungerer nok mail bedre :-)

 

Hva gjelder kommentarer til denne tråden så har vi vel egentlig ikke så mange - kunder kommer med tilbakemeldinger, og vi synes det er kjempefint. Om de er negative eller positive er for oss underordnet - de positive takker & bukker vi for... de negative takker vi også for og forsøker i tillegg å rette opp i det det blir klaget på.

 

Det er jo nettopp det dette forumet er til for :-)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Word!

 

Vil forresten benytte sjansen til å applaudere dere i microplex for ypperlig service (for det meste, jeg fikk en gang en list som skulle være transparent, men ikke var det. siden jeg ikke kunne bruke den uansett gidda jeg ikke bry meg med det...var jo ikke så dyrt for noe totalt ubrukelig).

 

 

Og drops er kjekt :D

 

Hva koster det for EN POSE?

Lenke til kommentar

Har bare handlet hos MP en gang og det er ikke no å klage på! drops og alt!

 

Men jeg syntes at de/alle burde kunne stole på kundene sine litt, og sende varer under 1000kr med en faktura...

Jeg tror jeg skulle ha to 1/2" Y-koblinger som kostet tilsammen 60kr... til dette måtte jeg betale posten mer enn det jeg betalte dem...

Syntes at vi stoler nok på nettbutikker, betaler med kort ol. at nettbutikkene skal kunne stole litt på oss og... ellers er inkasso greie folk mot de som ikke betaler.

 

Jeg SKAL ha OK.no t skjorter, men jeg netkter å betale lik pris for porto, så jeg kommer til å ikke kjøpe eller vente til jeg trenger annet "viktig" utstyr til datan...

Lenke til kommentar

 

Joda, vi er innom både titt og ofte vi, men det er ikke alltid vi får med oss alle trådene så om det er spesifike spørsmål til oss fungerer nok mail bedre :-)

 

Hva gjelder kommentarer til denne tråden så har vi vel egentlig ikke så mange - kunder kommer med tilbakemeldinger, og vi synes det er kjempefint. Om de er negative eller positive er for oss underordnet - de positive takker & bukker vi for... de negative takker vi også for og forsøker i tillegg å rette opp i det det blir klaget på.

 

Det er jo nettopp det dette forumet er til for :-)

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

 

Espen, har microplex.no visabetaling i tankene? Jeg og endel andre lengter svært etter en slik betalingsmåte og vil gjerne høre hva dere syns om det.

Og jeg skriver det her slik at alle kan få vite svaret.

Lenke til kommentar
Espen, har microplex.no visabetaling i tankene? Jeg og endel andre lengter svært etter en slik betalingsmåte og vil gjerne høre hva dere syns om det. Og jeg skriver det her slik at alle kan få vite svaret.

Hei du...

 

Helt klart - det har faktisk vært i tankene våre svært lenge, men utviklerne av økonomisystemet vi bruker har ikke gitt dette like høy prioritet som det vi har ønsket, og det lar derfor vente på seg.

 

Siste tilbakemelding er at det skal komme like over sommeren - vi krysser både fingre & tær :shrug:

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Microplex hadde jo KUN forskuddsbetaling før, denne tillot at man satte penger rett inn på kontoen til microplex. Så ble varene sendt og man fikk de på døra :smile:

 

Billig ble det også på denne måten siden posten skulle ha mindre. :D

Det er jo et alternativ for de som ikke er gamle nok til å anskaffe seg et visa kort....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...