Gå til innhold

Microplex = expensive.


Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at Microplex er blitt dyre i det siste.

 

3dfx cool er rimeligere på samme varene.

 

I morges så jeg kaka. De har fått inn Vantec Nexus NXP-201-SL 4x Fan Speed Controller... meget kul sak... bra pris 295,-

 

MEN! Databutikken har samme... til 159,-!!!!

Hallo??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når prisforskjellen er bare sånn 100-150 kr vil jeg nok kjøpe det på microplex.. makan til service finnes ikke nesten :) så får en problemer vet en att det er hjelp å få..

 

Vel når det gjelder hjelp på quad kontra microplex vil jeg si quad er best, hadde en minnebrikke som jeg var usikker på om det var feil på snakket med dem i tlf og de sendte en ny for test uten oppkrav eller noe.

Microplex sendte feil front til min cd brenner (Lian Li deksel) kontaktet dem men desverre de kunne ikke sende nytt før jeg hadde retunert det som var feil, jeg sender varer kun i registrerte pakker da dette er eneste måte å få kvittering på så da ville frakten bli 105.- kr ny front ca 70 kr, snakker vi om service???

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke Microplex lenger, og kommer nok ikke til å gjøre det før de blir billigere og jeg slipper å betale postoppkrav. Har bare hatt gode erfaringer med Netconnection og 3dfxcool, de slår som regel Microplex på pris, og du kan få pakken i postkassen for det Microplex tar i gebyr. Jeg kjøper der det er billigst, og det er en stund siden det var Microplex.

Lenke til kommentar
Hvis Komplett og Microplex hadde fikset Visa betaling hadde jeg vært stamkunde, det gjelder sikker for en del her og jeg vil tro at dem mister en del kunder på dette. De burde egentlig skjerpe seg i mine øyne, Visa betaling blir mer og mer aktuellt i disse dager og billigere for oss som bruker det.  :shrug:

Må si meg enig, de mister meg som kunde ofte pga dette.

Lenke til kommentar
Noen som vet om  

Vantec Nexus Fancontroller, Sølv

går i Chieftec Mid dx serien med døra lukket?

 

Jeg har en kompis som har en slik.

 

Tror ikke han kunne sette den i den øverste eller nedertste slotten men det går.

Takk, må han mose døra inn?

Takk igjen for ditt svar, vet ikke om jeg kjøper den da!

Er den tøff i kabinettet hans?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...