Gå til innhold

Funcom overrasket over puppebråk (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten tragisk at folk kan være såpass "avhengige" av noe slikt, da er det jaggu på tide å få ræva ut på byen og få sett noen virkelige..

Gjest medlem-105082
Skrevet

Synes også at det er patetisk at folk ville si opp abonnementet bare fordi brystene har blitt mindre. Er virkelig folk så kåte? Da burde de virkelig få seg et liv ...

Skrevet
Synes også at det er patetisk at folk ville si opp abonnementet bare fordi brystene har blitt mindre. Er virkelig folk så kåte? Da burde de virkelig få seg et liv ...

Har noen sagt opp abb pga det? Forøvrig har jeg ikke merket noe som helst.. tok en tur i char creation i går uten å klare å se noen forksjell.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Tror ikke noen har sagt opp, men det er enkelte som truet med å si opp abonnementet. Derfor skrev jeg "ville si opp".

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)
Jeg trodde at 18 års grensen skulle hindre 12 åringene å spille!!

Pfft, aner du hvor mange foreldre som skiter i aldersgrensen? Jeg kjenner en fyr som fikk GTA SanAndreas når han var tolv...

EDIT:

Jeg må si meg enig med resten her at når folk truer med å si opp abbonnemantet fordi noen pupper plutselig ser normale ut burde de virkelig få seg et liv... Eller i værste fall, dersom de ikke klarer å komme seg ut søke etter "pupp" på google...

Endret av LooperNor
Skrevet
Jeg trodde at 18 års grensen skulle hindre 12 åringene å spille!!

18års anbefalt aldersgrense. Er ingen lovregulert aldersgrense på spill i norge (eller i de fleste andre land i verden).

Skrevet
At noen kunne hele tatt bry seg om det... Er et sted jeg kjenner det teller: UTE PÅ BYN... IN REAL LIFE!!!!

Ikke noe mer modent den holdningen der heller akkurat...

Skrevet

håper nesten de ikke fikser det.. de som bryr seg så mye om dette kan hyoria klare seg uten.. eller så må de legge til vodtektsmenn og pervoer som characters..

Skrevet

Jaja, nå har jeg noe å forsvare meg med når noe påstår AoC har ett så community som er mye mer voksent og modent enn WoW sitt. Nå er begge på samme nivå.

Skrevet

Har en sterk følelse at dette ikke kom som en så stor overraskelse som de prøver å få det til å fremstå som.

Tenker vi kan føye dette inn i listen som ett PR-stunt.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...