Gå til innhold

Famitsu gir MGS4 40/40


Birkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det her er enten det 6. eller 8. spillet som har fått top score av Famitsu, husker ikke helt. Kan godt være Game of the Century

 

Det er det 8ende etter The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Soulcalibur, Vagrant Story, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Nintendogs, Final Fantasy XII og Super Smash Bros. Brawl

 

Endelig et spill på ps3 som er like bra som Nintendogs :p

Endret av Puppet
Lenke til kommentar

Japanere ser ut til å like Nintendogs, og det var det raskest selgende spillet til DS når det kom ut om jeg ikke husker helt feil. Har aldri prøvd det selv så jeg kan ikke uttale meg om det er bra eller dårlig, men det faller tydelig i smak hos mange og som kjent, smaken er som baken.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Angående Nintendogs: Ikke glem at i jappeland elsker de søte små ting, særlig valper og serdeles kattunger er de fullstendig gale etter. Dessuten klikker det i hodene deres som henger seg på frasen OMFG når det kommer til slike simulator-spill, mer enn når det gjelder jayarpegers...

 

Uansett, jeg vurderer å kjøpe GoW2 for øyeblikket (dæven var eneren fet!), men som trofast PS3-eier tror jeg dette kommer foran, særlig når man bare har nok spenn til ett spill og mangler det gøyale lille plastkortet. GoW2 kan jeg kjøpe for bursdagspengene til slutten av måneden...

Lenke til kommentar
Japanerne er vel noen kløppere til å lage spill da. :ermm:

Det kommer like mye dritt fra Japan som i resten av verden også. Vi i vesten får bare kremen det de lager, og derfor virker det som om alt som kommer fra Japan er fantastisk.

Har du eksempler på ikke-japanske spill du mener burde fått 40/40?

Half Life 2, Star Wars: KOTOR, Mass Effect, Rainbow Six: Raven Shield, Prince of Persia: Warrior Within, Halo: Combat Evolved.

 

Jeg sier ikke at de spillene de har gitt 40/40 nødvendigvis ikke fortjener det, men når hvert eneste spill på topplisten deres er japanske tyder på at de enten ikke vurderer vestlige spill, ignorerer dem eller at de er utrolig nasjonalistiske.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at de spillene de har gitt 40/40 nødvendigvis ikke fortjener det, men når hvert eneste spill på topplisten deres er japanske tyder på at de enten ikke vurderer vestlige spill, ignorerer dem eller at de er utrolig nasjonalistiske.

 

...eller at de har japansk smak når det kommer til spill. Er en grunn til at vestlige spill selger dårligere i japan, og tviler på at grunnen er at alle japanere er nasjonalistiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...