Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

MP3 CD fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Hei,

 

skulle lage meg en ny CD til bilen ista, brente en mappe med ca 120 sanger på en CD plate, alle sangene var i en mappe. Spilleren vet jeg at støtter mp3, er en nyere clarion spiller til ca 1000,-

Men når jeg setter inn CDen står det bare error 3 på skjermen. Programmet jeg brukte var det innebygde brenneprogrammet i vista.

 

Noen som vet hvorfor CDen ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være forskjell på cd kvaliteten også

 

Har du satt på sånn multisession når du brente?(tror jeg det het, ihvertfall at du kan legge til filer senere) isåfall er det ikke sikkert at den virker pga det, vet at mange cdspillere ikke vil spille slike plater

Lenke til kommentar

Det som er viktig når man skal brenne mp3-CD-er for bruk andre steder enn på datamaskiner er at man IKKE velger multisession, og at man VELGER finialize CD, eller tillsvarende.

 

Dette fordi CD-leseren i slike spillere ikke alltid har like god støtte for alle tilegsfunksjoner som det en PC har. Det lønner seg også å bruke CD'er av god kvalitet (God kvalitet er ikke nødvendigvis dyre CD'er, så her er det bare å prøve seg frem til man finner noe som viker)

Lenke til kommentar

Eg får error når ein CD som ikkje er fullført (finalize) i min bilstereo, ikkje umogeleg at det er tilfellet. I så fall kan du putte i CD-en og prøve å fullføre den, kanskje du må legge inn ei fil eller noko sånt for å få i gang prosessen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...