Gå til innhold

Fikk en ekstra E8400..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplevde det samme med komplett.no i vinter, fikk et ekstra veggfeste til tven. Verdien var ikke mer enn 700kr, men sendte mail til komplett og sendte den i retur samtidig som en reklamasjon.

Dette så jeg som en selvfølge. Men det er veldig stor forskjell på de etiske verdiene hos folk, da 3 av 10 jeg spurte hadde beholdt det selv i stedenfor. Og hva noen her på forumet mener.

Eneste jeg er litt skuffa over av komplett.no er at de ikke sendte meg en mail med takk for returen. Kosta meg jo tross alt en 50lapp ekstra i frakt.

Kan jo hende jeg hatt fått en kredittnota på frakten av både reklamasjonen og den ekstra varen hvis jeg hadde forsøkt.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke engang relevansen med å stille et slikt spørsmål på et forum som trådstarter her gjør.

Man har da full kontroll på om man har bestilt noe eller ikke - og hvis svaret er at man ikke har bestilt noe, ja da er det vel en selvsagt ting at man tar kontakt for å sende det tilbake. Det er normal folkeskikk!

Og til dere i tråden her som mener han ikke skal levere CPUen tilbake: Jeg håper noen bryter seg inn hos dere og rundstjeler dere for alt det dere eier og har!

Lenke til kommentar

skjønner ikke at det er et tema engang.. jeg hadde kontaktet dem og sagt at jeg enten kan levere den tilbake eller føre over et beløp, noe lavere enn utsalgssprisen på cpuen for å slippe at du, posten og de må bruke tid på det. da har du to stk, og som du sikkert vet degrader 45nm cpuene en del under klokking. så er det bare å klokke den ene ihjel og lære av erfaringene og bruke den andre etterpå :D

Lenke til kommentar
Amentio er en drittbutikk mener jeg. Derfor hadde ikkje jeg sendt cpu`en tilbake ;)

Og dermed har du god samvittighet for å for også være en "dritt"? Jeg har liten forståelse for argumentet ditt. At du mener at en butikk er en "drittbutikk" er ingen god grunn til at trådstarter skal oppføre seg som en "dritt".

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke engang relevansen med å stille et slikt spørsmål på et forum som trådstarter her gjør.

Man har da full kontroll på om man har bestilt noe eller ikke - og hvis svaret er at man ikke har bestilt noe, ja da er det vel en selvsagt ting at man tar kontakt for å sende det tilbake. Det er normal folkeskikk!

Og til dere i tråden her som mener han ikke skal levere CPUen tilbake: Jeg håper noen bryter seg inn hos dere og rundstjeler dere for alt det dere eier og har!

 

Det der er det tåpeligste svaret jeg har sett på lenge! hva har vel en liten feilsending på 1300 kr til felles med og bli rundstjålet for ting verd noen hundre tusen kroner?

Blir som og samenligne et skrubbsår med kreft! Sånne komentarer synes jeg du kan holde for deg selv!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Han har kanskje lyst å beholde den, men allikevel har han jo bestemt seg for å levere den tilbake. Det vi venter spent på nå, er hva Amentio sier når han kontakter dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Nå følger jeg også spent med her! :D

ja jeg og!

Jeg hadde også levert den tilbake hvis det hadde vært meg.

Les fem poster opp du. Den avgjørelsen er nemlig tatt "for lenge siden".

Lenke til kommentar
Nå følger jeg også spent med her! :D

ja jeg og!

Jeg hadde også levert den tilbake hvis det hadde vært meg.

Les fem poster opp du. Den avgjørelsen er nemlig tatt "for lenge siden".

jaja, så det etter jeg hadde postet, men den var ikke postet før jeg begynte å skrive innlegget mit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...