Gå til innhold

Crossdressing HOT or NOT?


Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

Jeg lurer på hva syns jenter om crossdressing, fritids crossdressing fra mann til kvinne?

Er det noe dere kunne akseptere eller? Jeg snakker ikke om feite hårete menn som tar på seg sminke og skjoler, men om de som har koppen for det og kan dette. Slikt at når de er full kled ser det ut nesten som en sexy jente!

 

Vil gjerne høre deres mening......

 

Kona mi har ikke noe imott at jeg kler meg som en jente 1 gang i månaden, men hun mener at det er ikke sexy, hun vil ha en mann ikke en jente....

 

Venter med spenning på forselige meninger....

 

vedlegger et bilde av en flott crossdresser....

post-163007-1212414480_thumb.jpg

post-163007-1212414494_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akseptert.. muligens ja, men jeg hadde nok kansje undret litt på den psykiske helsen om noen jeg kjenner bynte med crossdressing.

 

Jeg tror at flere du kjenner driver med crossdressing, det er ganske mange som gjør, men holder det hemlig!

 

Jeg lurer hva jenter syns om det, ikke menn!!!

Lenke til kommentar
Jeg lurer hva jenter syns om det, ikke menn!!!

 

Det er IKKE noe sjekketriks for å si det slik.

Er vel sammenlignbart med å fortelle at man voldtok valpen til bestefar den gangen på hytta.

Sikkert en av ti tusen som tenner på det, men de har antakelig helt egne problemer.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vet om mange crossdressers som er direkte hotte, og mange som ikke er fullt så hotte. Men det spørs vel egentlig på hva de vil med det. Om det er en trang til likestilling (altså å se ut som en mann evnt. med sminke og jenteklær), siden jenter går med bukse (det er per. def. crossdressing anno. 1950), synes jeg det er råkult. Gutter som derimot kler seg ut som jenter og muligens har et ønske om å være en jente synes jeg er hakket mer forstyrrende. Ikke galt, men forstyrrende.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om typen invaderte klesskapet og sminkepungen min. Det er ikke en problemstilling jeg har satt meg så mye inn i, da det ikke er en vanlig situasjon å komme i. Jeg hadde en eks som jeg kledde opp i jentetøy og tok bilde av i bytte mot en Absolute Music 18 cd, men det er det nærmeste jeg har kommet.

 

Jeg tror jeg hadde gjort mitt beste for å akseptere det som en del av ham så lenge han hadde gjort det for seg selv en gang i blandt, men om han begynte å trekke på gata hadde jeg satt ned foten. Og jeg ville heller ikke hatt sex med en jentegutt.

Lenke til kommentar

Til en viss grense hadde jeg syntes det hadde vært festlig om en fiktiv partner hadde kledd seg i dameklær, og fjollet rundt. Men om det hadde blitt et ritual som skjedde ofte, så hadde jeg vel rynket litt på nesen.

 

Og sexy? nei, neppe, ikke på tale. Vittig? muligens, men der stopper det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...