Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er planen å bli ferdig cirka?

Jeg vet ikke når vi starter, men om det er et/noen fine steder vi kan være ca ved solnedgang - med god utsikt mot sola naturligvis - kan jo det gi noen pene bilder. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sal vi ikek møtes cirka klokken 12? skal på date etterpå og satser på å få med meg solnedgangen på Grefsenkollen. tok masse bilder av solnedgangen for to uker siden. det er skikkelig bra utsikt over byen derfra og et bra utgangspunkt for å få med seg solnedgangen.

Skrevet

sal vi ikek møtes cirka klokken 12? skal på date etterpå og satser på å få med meg solnedgangen på Grefsenkollen. tok masse bilder av solnedgangen for to uker siden. det er skikkelig bra utsikt over byen derfra og et bra utgangspunkt for å få med seg solnedgangen.

12-halv 5-5* ca da..? Høres ut som et greit timeantall

*) Veit ikke helt når sola går ned, så noen får bare rette på meg, hehe. :)

Skrevet

i føkge denne tabellen går solen ned klokken 17 over Oslo på lørdag.

Woho, jeg er flink til å tippe. :tease:

Gleder meg til Lørdag, naturligvis. Da er det jo helg, men denne lørdagsformiddagen har jeg faktisk noe annet å gjøre enn å sove bort, det skjer ikke ofte nei. hehe :w00t:

Skrevet (endret)

Vi kan godt begynne kl. 12:00 for min del - hvis ingen kommer med protester i løpet av et par dager, så sier vi det.

@lessis - nå er vel skulpturene forstatt på plass på søndag? De smelter vel ikke så fort? Eller er du opptatt på søndag ...

Endret av tomsi42
Skrevet

@lessis - nå er vel skulpturene forstatt på plass på søndag? De smelter vel ikke så fort? Eller er du opptatt på søndag ...

Det er planlagt overtid på søndag og jeg må desverre være til stede.

Skrevet (endret)

Kl. 12:00 bør være på Ullevål.

Slik at vi som skal møtes på Oslo S må møtes der kl. 11:30.

edit: Tavlesaken på Oslo S hvor vi pleier å møtes, er inne på stasjonen ...

Endret av tomsi42
Skrevet

Kl. 12:00 bør være på Ullevål.

Slik at vi som skal møtes på Oslo S må møtes der kl. 11:30.

edit: Tavlesaken på Oslo S hvor vi pleier å møtes, er inne på stasjonen ...

Da tror jeg at jeg møter ved Tavla på Oslo S. :) Ja, den er rett innenfor inngangen ut med operaen og den parkeringsplassen og phuset..?

Skrevet

Da tror jeg at jeg møter ved Tavla på Oslo S. :) Ja, den er rett innenfor inngangen ut med operaen og den parkeringsplassen og phuset..?

Den tavla vi snakker om er den store opp trappen midt inne i stasjonen (platform 5-10 ca)

Skrevet

Den tavla vi snakker om er den store opp trappen midt inne i stasjonen (platform 5-10 ca)

Skal vel greie å finne fram, hehee. :D Evt noen numre jeg kan ringe om jeg går meg vill?

egentlig ganske kleint om jeg går meg bort der, i og med at jeg tar toget ganske jevnlig. :blush:

Skrevet (endret)

Du får ta et bilde av tavla denne gangen til senere steds-anvisninger :)

Endret av Nautica
Skrevet (endret)

Blir det lørdag eller søndag?

Det er lørdag.

edit - og tavlen ser noenlunde slik ut:

post-126935-0-15886300-1297291753_thumb.jpg

Vi kan vel anta at juletreet er tatt vekk nå :hmm:

Endret av tomsi42
Skrevet

OK, en oppsummering.

Fototreffet er i morgen, lørdag 12.02.11.

Offisielt møteplass er ved Ullevål T-banestasjon kl. 12:00

Noen av oss møtes på Oslo S ved infotavlen presis kl 11:30 - vi går derfra 11:35 for å rekke banen 11:45

Ruten er Ullevål - Blindern - Majorstua.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...