Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også med. Skal kunne klare å være på Alexander Kiellandsplass ca 16:00 jeg og.

Hva er den mest effektive måten å komme dit? Buss?

Skrevet

Både 34-bussen (Tåsen) og 54-bussen (Kjelsås) går fra Jernbanetorget, Blir møtestedet hjørnet Waldemar Thranesgt/Uelandsgt (rett nedenfor bussholdeplassen)?

Skrevet

Både 34-bussen (Tåsen) og 54-bussen (Kjelsås) går fra Jernbanetorget, Blir møtestedet hjørnet Waldemar Thranesgt/Uelandsgt (rett nedenfor bussholdeplassen)?

Det bør være lett å finne en av de bussene. Jeg tror det hjørnet er et greit sted å møtes.

Skrevet

På onsdag og torsdag skal det være Nødnettdagene. Jeg hadde i utgangspunktet kun satt av onsdag og torsdag til dette men må være med på å gjøre klart i morgen. Dette er ikke ferdig før klokken 17 så jeg rekker dessverre ikke å være med.

Skrevet

Jeg blir med jeg og. Jeg joiner dere når jeg er ferdig på jobb kl 17. Sender melding til en av dere og hører hvor dere er, så treffer jeg dere der.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde det vært stemning for et lite påsketreff? Ser at det er meldt godvær og bare velstand fremover. Jeg kan alle dager bortsett fra påskeaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...